{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

"Gemme" højtalere i bilen? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.

Jeg vil lige høre om der er nogle herinde der har et fif til hvordan man "Gemmer" højtalerne i bilen så de ikke er synlige for evt. tyve?

Jeg har en Toyota Starlet fra 96 som er min første bil. Jeg vil gerne have lidt bedre højtalere i end de std. der sidder i foran nu. Er der nogle der har nogle fif? det skal ikke være noget sygt anlæg overhoved bare noget der spiller lidt bedre end det jeg har nu. Jeg er ikke så meget for at save i hattehylden for at få plads til højtalere nemlig smiley er der nogle fiduser?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Gemme" højtalere i bilen?
  • #1   18. dec 2012 hvorfor gemme dem? risikoen for at få stjålet noge der er skruvet fast er minimal

• #2   18. dec 2012 Hvis du vil have lyd i bilen så må du ofre din hattehylde, der er sku ikke så mange andre steder at gøre af dem smiley
    Du kan jo altid finde en ny hattehylde hos en hugger.

• #3   18. dec 2012 du kunne lave en ny hattehylde i mdf eller spånplade, så laver du hul til dine nye højttaler og montere dem neden under den isteder og så betrækker den med filt, og wupti så kan intet ses

• #4   18. dec 2012 Henric S : Hvis de er skruet fast i hattehylden så napper de bare hele lortet smiley

• #5   18. dec 2012 Lad være med at ødelægge din hattehylde som der er flere uvidende tosser der anbefaler... (Det kommer heller ikke til at lyde godt)

Når der stjæles fra en bil er det næsten aldrig fronthøjttalerne de tager... (Tager for lang tid at skrue ud osv... ) Så hvis du sætter noget foran i bilen er det ikke det der er i fare... Det er altid subwoofer, forstærkere, og hattehylde der stjæles... (Det er hurtigt og nemt...)

Jeg havde da bare skiftet de forreste... kræver det udbygning af dørside havde jeg gjort det uden at være nervøs... jeg var dog blevet nervøs hvis jeg havde lavet hattehylde og subwoofer og det hele for det er det der stjæles...

• #6   18. dec 2012 Cody : Har også overvejet "Kun" at skifte de forreste. Men det er 4" der sidder der i så ved ikke hvor meget jeg kan få ud af dem og om det kommer til at lyde godt. smiley

• #7   18. dec 2012 Du vil ikke få super bass med 4" enheder... men der findes altså ret vellydende små højttalere...

• #8   18. dec 2012 klassik rookie fejl. glem alt om hattehylder og store 6x9 højtaler . hvor sidder du ? i for , hvor skal du så ha gode højtaler ? i for . køb et rigtig godt komponet sæt og montere i for på en rigtig god radio , evt en lille forstærker ,og så måske gem en lille sub i bagagerummet . så får du en rigtig god lyd.

• #9   18. dec 2012 har tidligere haft succe med hvis det var i nærheden af stof, så finde noget vellignende stof, og så køre det hen over højtalerne (:

• #10   18. dec 2012 Ved ikke hvor mange std huller der er til højtalere i en starlet, men brug de originale placeringer - med bedre enheder - evt en forstærker gemt under et sæde fx - hvor igennem du kan live de nye enheder op ..

Kommentér på:
"Gemme" højtalere i bilen?

Annonce