{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  generator støj
  • #1   5. mar 2013 Hvordan har du ført strøm- og phonokabler?

• #2   5. mar 2013 tror der er omkring 1000+ emner om generator støj og problemet er næsten altid at folk ikke har kunnet finde ud af at lave en ordentlig stel...Tykt stelkabel... ren sleben metal hvor kablet går på karossen... Nyt tykkere stelkabel ved batteriet... Signalkabler så langt fra strømkabler som muligt... Og remote kablet sammen med strømkablet og ikke sammen med signal kablet...

• #3   5. mar 2013 hvis det er en pioneer radio er der ca 90% sikkerhed for den har brændt stel banen , kig nedestående link for løsning

http://i101.photobucket.com/albums/m64/draukenrue/My%20Pontiac%20GTX/GTX%20Stereo%20Install/DSCF0116.jpg

• #4   5. mar 2013 ningo .

Og hvorfor er det at pioneer brænder stelbanen??? Fordi folk ikke laver deres anlæg korrekt... såre simpelt... så hellere en lappeløsning end at lave tingene rigtigt... det er amatørens måde at gøre tingene på...

• #5   5. mar 2013 okay vi lige tjekke stellen imorgen smiley

• #6   5. mar 2013 min har brændt stel bane selv om kabler er i orden har monteret mange anlæg i de 15år jeg har haft bil ,ved nok hvordan det skal gøres, har læst at man ikke må rode med kabler og forstærkere mens radioen er sat til strøm , hvorfor i detaljer ved jeg ikke.
    Nu må du selvom om du tror mine kabler er fordårlige ,men faktum er at det virkede i 1,5 år uden problemer så skiftede jeg til en ny forstærker og så var lyden der . lavede nødløsningen og det har jeg kørt med i 3mdr nu.
    det skulle osse være sært at der er så mange emner på nettet om fejl på pioneer radioer at alle de folk ikke skulle kunnen finde ud af at montere anlæg , det er jo ikke lige frem raket videnskab.

• #7   5. mar 2013 Du skal pille strømmen af, for at være sikker på der ikke sker en kortslutning, der kan skade det elektriske system.. Eller brænde stelbaner af i enten forstærker eller HU...

• #8   5. mar 2013 Det er da ellers fedt med "Tjurbooo" lyd i højtaleren!! smiley

• #9   5. mar 2013 helt vildt corty;-)

• #10   5. mar 2013 Bare lav din stel ordentligt.. eller trylle nummeret med lidt kobber viklet omkring.. som vist på billedet.. Det er nok det mest benyttede trick i generatorstøj verden..

Så virker det nok igen ska du se.. smiley

• #11   5. mar 2013 ningo .

Om du så har lavet anlæg i 115 år vil det altid være en brugerfejl når stelbanen ryger i en HU... dvs. noget er ikke godt nok eller også har du rodet med det mens der har været spænding gennem anlægget...

Nogle af dem der har størst risiko for at lave fejl er dem der hårdnakket påstår: "ved nok hvordan det skal gøres" Jamen hvor er du dygtig... og fordi du ne,mlig ved alt om hvordan det skal gøres har du større risiko for at lave fejl... Er noget jeg også selv må huske på derfor... jeg altid betragter en montering som noget helt nyt, og derfor tjekker tingene inden jeg påstår jeg har lavet alt rigtigt...

Kommentér på:
generator støj

Annonce