{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Peter M
Peter M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Alpine eller Pioneer {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg skal have købt et nyt anlæg og lige nu står valget mellem disse:
Alpine IVE-W535BT
Pioneer AVH-X8500BT
Pioneer AVH-X5500BT
Pioneer AVH-X3500DAB

Hvad skal jeg vælge? Der er tale om et setup uden ekstra forstærker og med de indbygget højttaler.

Grunden til mit spørgsmål, er, at en forhandler fortælle mig at Pioneer skal jeg holde mig langt væk fra, da det er noget skidt. Kan det virkelig passe?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alpine eller Pioneer
  • #1   12. maj 2013 Idiotisk forhandler du har snakket med... Må jeg spørge hvem det er???

Vælg dog den Radio der har de funktioner du skal bruge... Alle dem du nævner er meget fine...

• #2   12. maj 2013 jeg køre all pioneer i min vito... men i min tidligere altea kørte jeg rent alpine... jeg kan ikke se nogen forskel, på kvallitet eller lyd.. hvis bare man køber det rigtige.. smiley

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    maj 2013

#3   12. maj 2013 Tusinde tak for svarene.

Forhandleren som udtalte sig negativt om Pioneer var CARSound i Roskilde, men jeg må indrømme at jeg havde lidt svært ved at tro på det. I min verden har det altid været enten Alpine eller Pioneer - men det kunne jo godt have ændret sig henover de sidste 25-30 år smiley

Jeg tror jeg holder mig til Pioneer og skal så bare finde ud af mine behov. Endnu en gang tak for hjælpen

• #4   12. maj 2013 jeg har haft begge, altså mærkerne, og umildbart kunne jeg bedre lide pioneeren, mest fordi den havde lidt mer lir i, lydmæssigt var de ens

• #5   12. maj 2013 Ha ha undrer mig ikke over det er Carsound i roskilde... Kender godt til deres "expertise"... smiley

• #6   21. maj 2013 Har selv købt Pioneer, Den har jeg købt ved Carsound Odense.

De anbefalede Pioneer hvis man vil have naVi i også, lyd mæssigt er alpine og Pioneer det samme, efter hvad jeg har læst og hørt fra andre. Og det sagde de ved Carsound også smiley

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    maj 2013

#7   22. maj 2013 Det endte med en Pioneer AVH-X3500DAB og lyden er ganske god. At jeg så bor i et radiodødt område er jo ikke anlæggets skyld smiley

• #8   23. maj 2013 Nej det rigtigt smiley
    Både alpine og Pioneer er noget toppen, så om du vælger Det ene eller andet er det kavalitet. Jeg har lige sat Pioneer Avh-x8500bt og gps modulet i min golf. Det er så en investering til 10.000 kr. Men jeg har så også en lækker lyd osv. smiley

Kommentér på:
Alpine eller Pioneer

Annonce