{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af basser?
  • #1   23. jun 2013 hvis det er den gamle gryde i din profil så kald det hvad det er en golf 2 og ikke en bil..
    der ud over så det virkelig et dårligt sprøgsmål. da du intet nævner om set up eller budget.
    hvad ønsker du ?
    må det fylde eller skal der være plads i bagagerummet osv...

• #2   23. jun 2013 sø probel.. ingen grund til at overfalde manden fordi han har en vw ?

• #3   23. jun 2013 tak michael smiley
    nej det er ik golfen men derimod en opel rekord 1976
    skal have 4 basser havde tænkt på dem her men ved ik ? http://www.importas.dk/boss_phantom_p_106dvc_subwoofer_10_2100_watt-p-1407.html

• #4   23. jun 2013 Går ud fra når du selv skriver 4 styk at du er ude i noget der kan flytte lidt luft? Hvad er dit budget?

• #5   23. jun 2013 viste der ville komme et link fra importas.dk ind.
    hvis du selv tror på det så held og lykke.

den side sælger det værste lort.
    men da det er dit buget så sku du over veje brugt eller bare læste lidt i forums omkring tingende...

• #6   23. jun 2013 sø propel pland dig uden om....
    jeff vil gerne have et mega tryk helst blæse ruderne ud, og budget holder til det meste smiley

• #7   23. jun 2013 Så køb 2 af ground zero's 15" der bliver brugt til SPL smiley

• #8   23. jun 2013 Så syntes jeg at du skulle kigge på Ground Zero's Plutonium serie. Jeg har bare en enkelt 12'er, men det skulle også gerne kunne gøre det i min hverdags saxo. Det koster lidt, men holder også 100, og de er IKKE for børn smiley

• #9   23. jun 2013 Lige præcis, Bjørn smiley

• #10   23. jun 2013 team n
    med din relative lille viden omkring ting og de sider du kikker på så det åbentlyst du har brug for hjælp.... har du plads til 2 kasser på 110litet med 2stk 4" porte med en længte på 43cm. så køb 4 stk Xsound madnees 12" og køb 4 stk monoblocke fra samme serie. (ved der har været nogle tilsalg her inde)
    hvis din record så har direkte adgang til kabinen og ikke kun bagagrummet ja så du tæt på højt tryk til lavpris... men regner ikke med du er villig til at købe kabler. forbrugsbatteri osv. da du samlet set hurtigt har bugt 8000kr på et setup...
    som sagt sku du måske læse op på lektien via forum og danne dig en ide om hvad du vil igang med...

• #11   23. jun 2013 Men giver også sø-propel ret i at man skal holde sig for det meste der ikke er fra anerkendte navne inde på importas.dk...

Derudover ville det være dejligt og få et budget du vil holde dig indenfor, og som hr propel også siger, om du vil have noget plads tilbage eller som den bare skal rasles igemmen smiley

• #12   23. jun 2013 Det er i aften man har muligheden for at smide det ground zero lort på bålet. det lyder af helvede til. hvad er dit budget ?

• #13   23. jun 2013 Tim R, du har tilsyneladende ikke hørt de dyrere GZ serier.. Det er vel ikke for sjovt at de trækker så mange sejrer i div lyd konkurrencer?

• #14   23. jun 2013 det jeg har hørt af gz lød af helvede til

• #15   23. jun 2013 jeff h
    det vi enige om at GZ er fint. men det med at høre de dyre serie er satmer skidt...
    en vw fox er jo ikke en god bil bare fordi vw også har pheton på programmet... eller en ML´er er en god 4x4 bare fordi mercedes også laver G klassen eller Ulla terkelsen er en lækker dame hun er jo trods alt samme køn som Eva Mendes...

og sjovt et man nævner de dyre serie. ja de kan spille højt men det kan billige enheder som boxter worrie II også og de kostede næsten ingen penge..

• #16   23. jun 2013 Det er satme en sløj sammenligning, det der smiley
    Selvfølgelig spiller en GZ bass til 700 kroner af lort i forhold til en til 7000, det giver jo sig selv

• #17   23. jun 2013 hvorfor gør det det ?
    har hørt enheder til 12000 spilde kedligere end enehder til 3000kr.
    og hørt venners anlæg som de syntes lød godt lyde tamt. det er en smags sag...

• #18   23. jun 2013 Ja smags sagen kan man ikke argumentere imod. Det jeg mener er bare at inde for samme mærke efter min mening burde kunne se en rød tråd mellem pris/kvalitet. Men ja, lige præcis - Smagssag. Personligt er jeg pisse glad for mit GZ grej smiley

• #19   23. jun 2013 vil gerne have 4 eller 2 basser, 2 eller 1 i hverside der står skråt også en flad bund igennem hele bagarummet hvis i forstår
    men skal bare have og vide med forstærker og passer og budget er ligemeget håber det var nok og undskyld min viden er i så stor til anlæg men trods alt mange andre ting...

• #20   23. jun 2013 Det er bestemt ikke for at være nedladende.. Men når du siger at budget er ligemeget, har du så sat dig ind i hvad det koster at bygge virkelig seriøse opbygninger? Husk på at det ikke bare er forstærker, sub, plug and play, larm. Der er meget mere i det, og jeg blev selv meget overrasket da jeg begyndte at rode med det lidt tungere skyts smiley

• #21   23. jun 2013 jamen så 8000?
    det er helt iorden jeff

• #22   23. jun 2013 For 8k kommer du nok ikke til at blæse mange ruder ud, men til de penge vil jeg HELT klart anbefale dig at købe brugt smiley og husk nu ikke at blive nærig når der skal trækkes kabler, og generelt laves strømside smiley

• #23   23. jun 2013 Send en mail til hificarfi og hør hvad de har til de penge. De har mange lækre ting til de rigtige penge og fantastisk service

Kommentér på:
valg af basser?

Annonce