Forum kategorier

Bilstereo

På forummet kan du få svar på alt vedrørende bilstereo. Hvis du eksempelvis er i tvivl om hvilket anlæg, du skal købe til din bil, så kan du bare oprette en tråd og få gode råd fra de mange kyndige brugere.
Højtalere, forstærkere, radio, subwoofer - du kan stille spørgsmål om alt vedrørende anlæg til bil lige her.

Du kan også få masser af tips omkring udskiftning af din eksisterende bilstereo. Eksempelvis hvordan du fjerner monteringskonsol, monteringsbøjler og frontplader, hvordan ledningerne skal tilkobles, eventuelt køb af adapter og så videre. Hvis du ikke har prøvet det før, kan det være komplekst at skifte bilanlæg, så du kan med fordel søge informationer på forummet, inden du påbegynder udskiftningen. Så sikrer du også, at du ikke skader din nye bilstereo via forkert montering.

Der er desuden mange spørgsmål, der kan trænge sig på inden købet - skal det fx være autostereo med bluetooth? Skal der være USB-indgang? Skal det være Alpine, Pioneer, JVC, Blaupunkt eller noget helt femte? Få svar på alle disse spørgsmål her på forummet.
Hvis du finder ud af, hvilken bilstereo du skal ha’, så kan du med fordel kigge forbi markedet og tjekke udvalget - der er mange penge at spare på de brugte bilanlæg.
Læs mere

Indlæser...
Sortering
Volvo 240 Hej vil bygge lidt anlæg i min ny indkøbte Volvo 240, jeg har bas og forstærker, men er i tvivl om hvad jeg mere skal h...
Bilstereo
Oprettet:
21. jul 2017
Visninger:
2.102
Rod i ledninger til radio på Volvo 240 Hej bg.:) står med en Volvo 240 hvor der er klippet i ledningerne til radioen. men nogle der ved hvilke ledninger der t...
Bilstereo
Oprettet:
1. okt 2015
Visninger:
919
Se mit foto album Hej Hvis nogle skulle ha lyst til at se min gamle bil med anlæg Albumet hedder Volvo 240 og Anlæg
Bilstereo
Oprettet:
19. aug 2013
Visninger:
515
Sikring springer? Hej. Har et problem med en Volvo 240. Sikringen ved sikringspanelet, som hører til radio, bagrude visker m.m. (har ...
Bilstereo
Oprettet:
1. jun 2010
Visninger:
1.035
Volvo 240 radio hey alle sammne, jeg skal til at montere en lidt nyere radio i en 240 fra 88, og den skal sidder på det øverste stykker...
Bilstereo
Oprettet:
15. mar 2010
Visninger:
946
Anlæg til Volvo 240 Hejsa Jeg kender en som lige har købt en volvo 240 fra 1989 og i den skulle gerne smides et anlæg, men kan man bare ...
Bilstereo
Oprettet:
8. mar 2010
Visninger:
548

Annonce