{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Taksator vurdering
  • #1   12. aug 2013 Han ser jo hvad tilsvarende står til ved forhandlere

• #3   12. aug 2013 Som nævnt... Autouncle og bilbasen er meget brugt til lige at finde en gennemsnitspris for en bil men nogenlunde tilsvarende motor og km...

Er den ældre bliver der ikke rigtigt kigget på udstyr.

De plejer nu at være ret fair med prisen... Men der er selvfølgelig nogle der tror det er guld de kører i smiley

• #4   12. aug 2013 Nogle folk mener at deres bil er guld værd og sætter forventningerne alt for højt,, men taksatorene plejer at være til at forhandle med af hvad jeg har hørt fra folk,,
    Har dog kun hørt en gang at en person var utilfreds med den pris han fik,, ellers har alle dem jeg har hørt om været mere end tilfreds med de de fik

• #5   12. aug 2013 Min bil er Ikk guld værd, nærmere diamant.. Nej ved godt at den er ældre og lidt kilometer på bagen..
    Jeg må se hva vi kan bli enige om.

• #6   12. aug 2013 jeg total skadede min hilux i vinters, der kunne jeg få 13 for den, men det endte da med jeg fik 25 så man kan godt forhandle med dem, den var så os lige ny synet.

• #7   12. aug 2013 en 3bg er ikke meget værd er du ikke tilfreds med prisen så bed dem om at købe dig en i samme stand og udstyr som den du havde. og tag til takke...

• #8   12. aug 2013 En 3bg'er er vel Ikk mindre værd end andre biler med samme årgang og kilometer..

Jeg må se hva de byder, jeg tjekkede bare lige hurtig den der bilpriser, og der blev jeg dælme skuffet da jeg så deres vurdering..

Jeg har tidligere hørt om nogle som har forhandler lidt om prisen, og Ikk endte med at være enige, der forlangte ejeren a bilen at få bilen retur, og så nøjes med de penge de ku få for den, altså bilen var stadig meldt totalskadet, men så havde de stadig lidt dele fra den.. Kan man stadig det, hvis nu at jeg slet Ikk kan bli nogenlunde tilfreds med prisen..

• #9   12. aug 2013 Du skal bare ikke acceptere deres første bud, har selv prøvet det to gange hvor jeg fik mere end deres første bud, bare ved at snakke stille og roligt om det med taksatoren.

• #10   12. aug 2013 jo den er mindre værd en andre biler. eks en S klasse.
    kan godt være den er lige så gammel og har lige så mange km på bagen men den er dyrer.

den skal sammenlignes med en 3BG. med samme motor og km. intet andet medmindre er der special forsikret ekstraudstyret

• #11   12. aug 2013 Ja selvfølgelig er den mindre værd end en bil der fra ny af kostede meget mere, jeg er jo Ikk dum..

Men har lige kigget bilbasen for lignende biler..

• #12   12. aug 2013 Må sige jeg var meget tilfreds med taksatoren da min Fabia skulle forlade denne jord.

Kommentér på:
Taksator vurdering

Annonce