{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af lupo
  • #1   20. aug 2013 Der kan være mange kilometer i sådan en endnu..har set nogle runde over 400.000km

    Men få tjekket om der har været rodet med gearkasse og gang stiller på den. Og en med ud og kig den igennem sammen med dig som har styr på lupo'er. For de er lidt speciele. Især at gearene køre rigtig smiley


  • #2   20. aug 2013 Prisen lyder fin. Når det er årg. 05

  • #3   20. aug 2013 dette er også en 2005 smiley
    Jamen det er blevet indstillet som de siger, hvordan ved jeg om gearkassen er ved at gå? for den lyder fint? smiley


  • #4   20. aug 2013 det er svært at sige,, hvordan den lyder, hvis den er ved at gå, for det sker bare (: så længe den er blevet indstillet regelmæssigt burde der ikk være noget (:

  • Kasper F
    Kasper F Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 143
    #5   20. aug 2013 Jeg havde købt en ny minibil med 40.000 i udbetaling. Min svigerfsr købte en Lupo til 50.000 og inden for det første år havde den kostet ham ydermere 15.000 i værkstedsregninger.

  • #6   21. aug 2013 Hvorfor købe en lupe??? Ja det kan da godt være den går langt på literen men den er da svinsk dyr at reparer på...

  • #7   21. aug 2013 Dem der hater på en lupo ved ikke hvad de skal kigge efter når de køber en, eller også har de bare ikke forstået hvordan den skal behandles.

    Lupoen er en rigtig fin bil, hvis du køber en fornuftig holdt en af slagsen. Som nogle nævner, så pas på gearkassen. Men ud over det er de fine, og nej de er ikke så dyre at reppe på med mindre selve gearkassen går (men sådan en nærmest aut. er jo dyr på næsten alle biler, så no wonder)


  • #8   21. aug 2013 Jeg havde en Lupo, som jeg lige har solgt. Den havde jeg i ca 2-3 uger, blev solgt da jeg ikke alligevel havde brug for en så økonomisk og lille bil.. Men sørg for at få en hvor service og grundjusteringer er overholdt og dokumenteret.. Jeg vil anbefale dig at få den op på en lift, og tage fat i forhjulene, og få dem til at snurre rundt, såfremt der er en meget let skurren fra lejerne i gearkassen, må denne betragtes som værende ok. Dette er den nemmeste og mest sikre måde at kontrollere Lupo'ens gearkasse, ifølge en 3L-ekspert. Jeg håber ikke det er en bil du skal køre flere hundrede kilometer i om dagen, for den er røvsyg at drøne rundt i.

  • #10   21. aug 2013 KØB.. det er en fin pris.

    Tjeck om den drypper hydraulik olie fra motorrummet.
    og om den skifter jævn. (som den nu kan)


Kommentér på:
Køb af lupo

Annonce