{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af lupo??
  • #1   10. feb 2009 ja den køre godt såen en.. men den kan bar ikk holde til noget såen rigtigt har jeg hørt!

  • #2   10. feb 2009 Forhjulslejer, det kan den godt lide at slide op... regn med udskiftning omkring de 100000km...

  • #3   10. feb 2009 alle lupoer efter 02 har ikke de problemer med gearkassen og de fleste inden har fået skiftet til den nye og bedre gearkasse..

  • #5   10. feb 2009 Man skiftede ikke gearkassen ud, man forbedrede gearskiftet så det gik mere blødt og der ikke var sådan en stor tolerance og det skete allerede i 3 måned 2001 da man også flyttede bremselyset fra bag bagruden til op i selve toppen af bagklappen...

  • #6   11. feb 2009 Efter hva jeg har fået fortalt skiftet de til en stærkere gearkasse, for at undgå de problemer de havde op til midten af 01.. Men det jo også kun hva jeg har hørt.

  • #7   11. feb 2009 Jeg kan sagtens anbefale den..

    Min mor købte en i 01 og hun har den stadig uden der er opstået nogle større fejl, kun sliddele skulle skiftes som på så mange andre biler..

    hun er 55 år så hun kører stille og rolig, hvilke sådan en bil også skal, altså behandel den pænt så hør den også efter smiley


  • #8   11. feb 2009 Tue P: jamen har hørt at grundegenskaberne ved en lupo gearkasse er det samme som en polo!! men den har vel os samme problem ved de der 160-180000 km..

    meldgaard: Har os hørt at den skal bar til noget halvårlig tjek med den!

    zlatko P : jeg sys selv jeg køre meget pænt, men det skulle jo os gerne være såen man kan trykke den i bund på motor vej eller ved overhaling uden man skal være nervøs for at tingene falder fra hinanden..

    Men i mener at man skal få tjekket gear kasse hvis man står og skal købe en??


  • #11   11. feb 2009 Har lige haft min til service ved automester i Vojens, de har en tumpe fin sort 3l´er fra 2004 med 125000km på tælleren, til 115000,-, stående i udstillingen, den er værd et kig...

  • #12   12. feb 2009 meldgaard: man kan da ikke kræve af en forhandler at han smider vagcom på kan man, og hvor finder man de der 3L værksteder henne af??

    Who i am: ellers tak har fundet den jeg skal have, men lyder ellers meget fornuftig..


  • #13   12. feb 2009 Du skal bruge mercari biler i bjerringbro, de kan findes på google.dk

  • #14   13. feb 2009 okay super tak for hjælpen alle sammen..

Kommentér på:
køb af lupo??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce