{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.886 visninger | Oprettet:

Hold jer fra ham her!! {{forumTopicSubject}}

http://www.bilgalleri.dk/bruger/345394-benjamin_j

Ja, det er udhængning. Og jeg er pisse ligeglad, bare hold jer fra ham.. Hvis han spiller interesseret i jeres bil og spørger efter en adresse, så lad vær og udlever den! Sig i stedet for at i kan mødes et offentligt sted..

Han vil stjæle jeres biler, han har skrevet en fup mail til mig hvor han på dansk (oversat på Google oversæt fra engelsk til dansk) bilder mig ind at han er sømand så han kan ikke selv hente bilen, så derfor skulle jeg sende den til England. Han ville sørge for omkostninger og han ville betale via paypal eller Union banken.. Da jeg så sagde at han skulle overføre pengene først så jeg kunne tjekke at det var rigtige penge, så stoppede han med at svare.

Nu har han så oprettet sig under navnet "Benjamin" her inde, uden at skrive alder, by eller noget som helst.. Og har igen skrevet til mig på dansk (igen oversat fra engelsk til dansk via Google oversæt).. Han spørger mig hvor den holder sådan her "kan du fortælle mig hvor den holder til man kan kigge på det".. Mit svar er at vi kan mødes på en offentlig adresse, og igen stopper han med at svare.

Så vær lige opmærksomme på ham, lad vær med at falde for hans pis. Han vil bare vide hvor jeres bil står så han kan stjæle den..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold jer fra ham her!!
Kommentér på:
Hold jer fra ham her!!

Annonce