{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Chevrolet Aveo.
  • #2   7. okt 2013 Ja jeg overvejede den også, men købte istedet en Aygo, med MMT gearkasse, aircon el-ruder, fjernbetjent centrallås osv. osv. kostede knap 118K, det har jeg bestemt ikke fortrudt - Med blandet kørsel, hvor jeg endda kører frisk til på motorvejen, altså ligger omkring 130 km/t(ja, det kan den faktisk godt klare smiley ...Er faktisk mere tjep end man lige regner med) ja så ligger den på næsten 20 km/ltr, det er sgu ganske pænt! Og så er det Toyota teknologi, nu er de efterhånden sluppet af med de få dele der stod PSA på smiley

  • #3   7. okt 2013 ik nogen god øko i hvert fald

    køb hellere en gammel opel astra g fra 99 med 1.2 16 v ecotec motor i
    min har kørt 508 km på 25.5 litter ved blandet kørsel


  • #4   7. okt 2013 Køb min . . billig i diesel, billig i forsikring ,, og billig i vægtafgift . .

    ahahaha


  • #5   8. okt 2013 Ville gå en stor bue uden om hvis jeg var dig smiley ved godt det er atraktivt med den billige forsikring som dog har en sindsyg selvresiko. Desværre holder deres biler ikke hvad de lover. Men tag ud til nogle af de andre bilforhandlere hvis man køber en ny bil kan mange lave meget billig forsikring smiley

  • philip c
    philip c Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 42 Svar: 169
    #6   8. okt 2013 eller gør som mig

    dette er 100% true

    jeg er 19 og har en kasko forskiring til ca 5000 kr om året


  • #7   8. okt 2013 Aveo er i bund og grund ganske fin, dog er motorprogrammet (som er generelt for Chevrolet) meget kedeligt og man skal kunne leve med det meget hårde plast i kabinen. Ligger godt på vejen også.

    Mvh


  • #8   8. okt 2013 HOLD DIG VÆK FRA DEN!! Been there, done that AND IT DIDNT WORK!!!

  • #9   8. okt 2013 Overvejer nu også en polo 1.2 tdi, bluemotion på guleplader. eller en aygo, faktisk har jeg også kigget på Up, men syntes ikke udseendet er så pænt på en up.

  • #10   8. okt 2013 aveoén køre rigtigt godt, men den kan ik holde benz. økonomien, langt fra.. poloén har problemer med dyser hele tiden, vi har været der med begge biler, man gider bare ik en bil der holder på værksted hele tiden, nu har vi så nummer 3 ny bil, inden for 3 år, den holder også på værksted, utroligt de ik kan lave noget kvalitet, vi har også haft en mercedes i million klassen, den holdte også på værksted jævnligt... så det har intet med prisen på bilen at gøre åbenbart.! nu køre jeg landcruiser, det køre bare, 370000km, uden noget bøvl, køre bare altid, aldrig problemer, kun service.. der er ofret 8000kr på den ud over alm. service på 370000km. det er sku kvalitet.

  • #11   8. okt 2013 Det er det jeg siger, der er Toyota og så er der alle de andre smiley

  • #12   8. okt 2013 Det er så nu Vw elskerne skal komme på banen og smide et par indlæg op om de tilbagekaldelser Toyota har haft i de seneste år........Meeeeeeen, selv det ville være at skyde sig selv i foden, for nu er det jo på ingen måde fordi Vw`erne har været uden fejl - Snarere tværtimod, men hvad gør de?? Ja de ignorerer bare deres kunder og lader dem hænge på regningen - Så selv her er det plus til Toyota og ja som sædvanligt, et stort minus til Vw.

    Og for bare lige at lukke den diskussion HELT, ja så smider vi da lige denne op og de mest pålidelige/driftsikre biler,

    http://www.gizmag.com/the-100-most-reliable-cars-of-the-last-decade-in-order/5657/

    Top 12 er REN japanske biler, første tyske bil kommer på en 16 plads(BMW), hvornår kommer så den første Vw`er, på en 36. plads...............Sørgeligt! Så meget for tysk kvalitet! Ikke engang en Yaris, som er en billig bil kan de hamle op med, så kan man jo spørge sig selv hvad man betaler for, for det er da ikke den voldsomme udstyrsliste!

    Men de er selvfølgelig lækkert samlet og de kører godt, når de altså kører! ;9


  • #13   8. okt 2013 min vens far og mor, køre avensis... med den vvti motor der bruger olie, efter 11 år og 150000km, skiftede de motoren kvit og frit til en fabriks ny. da den gamle stod af, det er sku da service.

  • #14   8. okt 2013 Ford ka. Ford fiesta. Mazda 2. Suzuki alto. Suzuki swift. Peugeot 208. Citroen c3. Es langt langt langt bedre biler end det der chevrolet tjavs

  • philip c
    philip c Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 42 Svar: 169
    #15   8. okt 2013 jeg har en golf 3 1.8 L fra 1996 -benzin

    den kan ikke kørt pt da jeg skal have ny bundstykke til låsecylinderen, 100kr og 20 min arbejde

    den har gået snart (mener jeg det er) 400000 (400k) km og det spiller bare,
    også er udstyr/reservedele super billigt til den og køre du til en ophugger har de næsten alt til en golf fordi den er stadig så populær

    det eneste der har været på de snart 2 år jeg har haft den er nyt oile filter, og nu ny bundstykke til tændingslås -bilen kostede den 15000 hos en forhandler med 6mdr garenti og vinter dæk

    det eneste der er at hvis man ikke syntes det er sjovt at køre økonomisk (lige som mig) så går den 9-10 km/L


Kommentér på:
Ny Chevrolet Aveo.

Annonce