{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.937 visninger | Oprettet:

polermiddel alt i en til en "dummie" {{forumTopicSubject}}

hejsa

har en audi S4 i den org S4 gule--imola gelb ly1c-
den blev omlakket i org farve for 2år siden og står flot i lak uden synlige ridser eller lign.

vil gerne være go ved den herop til vinter.spørgsmålet er: findes der et polermiddel "alt i en" der både lakrenser,polerer og forsegler i en arbejdsgang.
ved godt nr1 er at gi den alle 3 trin seperat. men findes der ik en mirakel creme til en doven jyde??
gerne link til produkt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  polermiddel alt i en til en "dummie"
  • #1   15. okt 2013 Jeg er ked af at sige det, men der er ingen vej uden om hvis du gerne vil have flot resultat..!! smiley
    Lakrens-polering og til sidst en evt forsegling....!!!
    Jeg tror næppe at der er et middel som kan gøre alle 3 ting i en omgang, arbejder selv med klargøring til dagligt....!!


  • #2   15. okt 2013 Tænkte det nok. Bare et helvede og skulle igennem hele 3 poleringer. :s

  • #3   15. okt 2013 Skulle der være nogle proff polerer herinde der evt kunne maskinpolere, så bytter jeg da frygtelig gerne med noget pulverlakering. (20års erfaring i blæsning/lakering af bil/mc dele)

  • #4   15. okt 2013 Enig i at det er/kan være et helvede især når bilen i dit tilfælde er gul, meeeen for hulen hvor kan den blive flot blank hvis den får den store tur smiley ..!!

  • #5   15. okt 2013 Hvis du er for doven, så lav nogle jyske dollars og betal dig fra at få det gjort ordenligt smiley

  • #6   15. okt 2013 Der er så et middel er jeg ked af at sige smiley

    Optimums GPS er et polerings produkt der kan det du ønsker.

    GPS står for Glaze - polish- seal. det er et finish polerings middel der kan fjerne lette ridser afhængig af pad valg og maskine samt omdrejninger og virker samtidig som afsluttende polering, det indeholder også lakforsegler, så du kan nøjes med at bruge dette produkt. evt. lægge optimums spray voks på bagefter og da de arbejder sammen pga. ens polymer kemi forlænger du holdbarheden...

    Glazen kommer ind i billedet, hvis du vælger enten at smøre det på i hånden eller ved ikke at arbejde polish produktet færdigt. dermed "fylder" du ridser ud smiley

    Optimum GPS er på spray så du skal ikke bruge ret meget..

    Send mig evt. en pb. for yderligere info...


  • #7   15. okt 2013 Der kan man bare se Kim, man lærer sku noget nyt hver dag..... smiley
    Det skal jeg da lige prøve for at se om det er noget som vi skal have på arbejdet, for det ville da gøre det MEGET nemmere at polere en bil......


  • #8   15. okt 2013 Vil lige tilføje det skal være et produkt til hånd påførsel. Jeg har IKKE evnen/modet til at gå igang med en poler maskine

  • #9   15. okt 2013 OPT GPS kan bruges både i hånden og med maskine, har selv gjort begge dele, du får selvfølgelig klart det bedste resultat med maskine, men i hånden kan du også få en fin finish.. Forresten så er det også super nemt at fjerne polish resterne, bare brug en let våd mf klud og du behøver ikke tape af, det giver ikke hvide striber på gummi smiley

  • #10   15. okt 2013 Hmm. Det lyder da fornuftigt. smiley

  • #11   15. okt 2013 Ralle, du får klart det bedste resultat med maskine hvis du spøger mig...!!!
    Gul er meget svær at få ren i hånden hvis det er en basefarve (uden metal)...


  • #13   15. okt 2013 Ja siger mange godtnok. Men skal dælme ik angribe bilen med en vinkelsliber lignende poler tingest. Det lar jeg profferne om smiley

  • #14   15. okt 2013 Det kan også gå rigtig galt hvis man ikke ved hvad man laver...!!! smiley

  • #15   15. okt 2013 Det er ikke så tosset eller farligt med maskine. Det kræver dog, at du har tiden og lysten til det - samt naturligvis, at du kan stå indendørs smiley Jeg har forsøgt mig med maskine (rotary - den berygtede "vinkelsliber") første gang her i weekenden. For to år siden sendte jeg den til en professionel, men nu var den ikke så slem, da den kun bliver håndvasket med 2 spande efter alle kunstens regler smiley
    Det tog ret lang tid (pre-vask, fælgvask, vask, claybar, vask igen, tørring, tape af lister osv, 2x maskin polering (fin og final finish polering - evt. 1-2 grove først hvis din er slem) samt forsegling og voks til sidst) men nu står BMW'en dælme flot, selv sammenlignet med helt nye biler som bliver leveret hos landets forhandlere smiley
    Hvis vi regner timelønnen ud, så kan det ikke betale sig, men far her er lidt stolt smiley Plus man bestemmer selv hvor mange timer man vil smide i de helt små detaljer. En rigtig nørde hobby smiley


  • #16   16. okt 2013 Rasmus det er da noget jeg kan ordne for dig smiley

  • #17   18. okt 2013 Har lige været en tur i Polen, og kan informere dig om, at jeg fik min Seat Altea vasket i hånden, og derefter fuld polering, samt polering af udstødning og fælge, og rensning af sæder, og klargøring indvendig, til 240 ,- danske kroner! smiley

Kommentér på:
polermiddel alt i en til en "dummie"

Annonce