{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.286 visninger | Oprettet:

Audi a3 service autoriseret ? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en audi a3 fra 2012 som skal have lavet en 60.000km service. Servicet ved audi koster 3400kr så ville høre hvad jeres mening til at få lavet service ved et ikke audi værksted. Azf skal have ca 2900kr.
Og hvad sker der hvis det ikke er audi det laver service. Er det kun mobilitets service der ryger ved det. ? Og hvad koster et service andre steder. Bor i holstebro


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi a3 service autoriseret ?
  • #1   30. dec 2013 Til 500 i forskel ville jeg nok vælge audi til at lave det.

    Du mister ikke garanti/reklamation eller noget, men hvis der bliver noget med bilen EFTER garantien/reklamation er udløbet så kan du være heldig at audi vil hjælpe dig hvis du holder service ved dem, holder du ikke service ved dem skal du ikke regne med noget.

    Mine forældre fik smadret gearkassen i deres 08 opel zafira i sommers vi ringede til opel lige for at høre om det var en kendt svaghed osv. fik afvide at hvis den var serviceret ved opel kunne vi smide den til nærmeste opel forhandler, så ville de formentlig give et godt tilskud til at skifte gearkassen, desværre har de ikke brugt opel til service på bilen.


  • #2   30. dec 2013 Nå ja. og HUSK! at evt. rust og lak eftersyn SKAL laves af audi, GRATIS hvis de kræver det for at bibeholde den garanti der er for rust.

  • #3   30. dec 2013 Azf er også audi bare i tyskland

Kommentér på:
Audi a3 service autoriseret ?

Annonce