{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.374 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang syn {{forumTopicSubject}}

Har lige været til syn med min calibra.

Den dumpede bla. På følgende.

Kulilteindhold forhøjet tomgang. 0.7

Kulilteindhold tomgang 0.6

Lamba værdi ukorrekt 1.1 Lamba.

Er det så pga min katalysator eller lambasonde.

Nu har tidligere ejer sat en meget stor mellempot og bagpot på syns mand snakkede om det osse godt kunne ha noget at sige. Men hvad mener i evt det kan være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang syn
  • #1   3. jan 2014 det kan også være at din udstøding er utæt, fik du kørt den ordenlig varm først ?

  • #2   3. jan 2014 Ja kørte en time inden jeg kørte til syn skal siges at udstødning er meget stort på den. Det sådan en universal bagpot som de så har lavet om og brugt som mellempot også der en stor bagpot på osse.

  • #3   3. jan 2014 ved du om den måske er utæt var min nemlig og det var derfor den dumpede, sagde ik noget om at den støjede for meget ?

  • #4   3. jan 2014 Jo den støjer osse for meget. Vi tjekkede udstødning og der var ikke utætheder i udstødning.

  • #5   3. jan 2014 nu ved jeg ik hvorfor en udstødning du har, men har en lyddæmper/butplug liggene hvis du skulle bruge en. men ellers få din lamdasonde udmålt

  • #6   3. jan 2014 Lyder lidt som den udstødning der sidder på min E21. Den er sgu også samlet af alt muligt lige fra gamle bagpotter til nedløbsrør.

    En anbefaling, køb dig en "rigtig" udstødning til den, de koster ikke alverdens, sidder der en Biltema racerkat på den så overvej at skifte den da de ikke har ret lang levetid, og så kyl en ny lambdasonde i med det samme (de koster ikke alverdens).

    Et ny original udstødning (2,0 16v) koster 700.- kr komplet leveret på adressen fra kat og bagud.

    Og du kan få en rustfri Kat-back udstødning til den (sports) til 1800.- leveret på adressen og så er du ude over det klamp der er lavet på den..


Kommentér på:
Spørgsmål ang syn

Annonce