{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. syn {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Min kæreste og jeg er netop kommet hjem fra en 4 måneders rundrejse i Asien og da vi her til aften får sorteret alt vores post, ligger der en indkaldelse til syn.
Bilen skal synes senest i morgen og vi skal først ha' lavet bilen for de eventuelle mangler der måtte være, hvis ikke vi sælger bilen i stedet for.

Er der mulighed for at få udsat sit syn, så vi kan få lavet bilen eller så en mulig køber kan nå at få den lavet?

Jeg har hørt flere steder at man først får en rykker og andre siger man får en bøde på 2000 kr???

Hvad er jeres erfaring?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. syn
  • #1   3. okt 2011 tag til syn med den, så har du en måned til omsyn.

    Dog kender jeg en der er været 8-10 måneder over syn uden der er sket en skid.


  • #2   3. okt 2011 tag til syn i morgen de skriver hvad der skal laves.. En omsyn koster jo 250 kr

  • #4   3. okt 2011 Er der ikke også kommet nye regler med at man får bøder når man overskrider synsdatoen? Fordi folk ofte er pisse ligeglade med indkaldelserne

    Ved ikke om det er rigtig


  • #6   4. okt 2011 anders L hvor står de regler du beskriver der?

  • #8   4. okt 2011 anders L okay men kan ikke finde andet end forumemner når jeg googler det så undre mig lidt


  • #10   5. okt 2011 anders L jo den fandt jeg også men der fremgår ikke noget konkret..

    Får man den først når nummerpladerne er inddraget ? Eller er det når datoen for syn er overskredet? Eller er det automatisk når skat overdrager sagen til politiet mhb at inddrage pladerne.??

    Der står ikke konkret hvilket af det der udløser bøden og hvornår.

    Som det umiddelbart står vil jeg mene det er når politiet har inddraget pladerne den kommer.

    Men man kan jo køre rundt en evighed indtil man blir stoppet og de inddrager dem. Så det er jo så umiddelbart ikke ved overskridelse af synsfremstillingsdagen som det fremgår andre steder.



Kommentér på:
Spørgsmål ang. syn

Annonce