{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.818 visninger | Oprettet:

Advarsel Køb ikke bil af denne person! {{forumTopicSubject}}

Jeg købte for godt og vel et års tid siden en Golf 3 GTI fra 'Kirstine Riis' og hendes kæreste som jeg ikke husker hvad hedder.

De er et par fuskere, og alle frarådes at købe bil eller andet af dem. Hvis du vil have den lange version af historien, kan du læse herunder;

Jeg så på BilBasen at de havde en bil tilsalg, som var fuldstændigt som det jeg søgte.
Jeg mailede lidt frem og tilbage med hende, og hun lovede mig bl.a. den gik lige igennem syn - at den var 100% rustfri - og at der intet var i vejen med bilen - hverken mekanisk eller med noget som helst andet.
Dog var der en forholdsvis stor bule i føredøren, men der medfulgte en ny dør som var 100% iorden, som bare skulle lakkeres.

Det lød jo fint, så jeg tog ned med en ven og kiggede på den. Jeg så bulen og jeg tjekkede bilen grundigt igennem og skrev småting ned som jeg kunne se manglede på den. Jeg tjekkede den i undervognen for rust og sådan. Alt i alt vil jeg sige jeg tjekkede bilen meget godt.

Da bilen var importeret fra Tyskland, var den uden afgift, og derfor uden plader. Jeg kunne kun prøve den på en lille privat grusvej som de ejede.

Nu er det svært rigtigt at mærke om en bil er OK på en grusvej, men jeg stillede mig tilfreds da jeg ikke umiddelbart kunne mærke der var noget med bilen.

Nok om det, vi aftalte en pris og at de skulle aflevere den på min adresse i Skagen.

De afleverede som aftalt, og nu stod turen til syn og indreg.

Jeg sendte den til en mekker jeg kender, som lige skulle tjekke at alt var som det skulle være. Jeg fik så at vide, at jeg nok lige skulle komme ud og 'se noget' - Jeg mødte op, og det viser sig at diverse bærearme, bøsninger og bærekugler og nogle andre ting var smuttet, og alt dette skulle skiftes inden syn. Alt i alt (med rabat) fik jeg en regning på 10.000 - og det var bare inden syn! Oven i kom så regningen fra syn og indreg.

Nå, jeg gad ikke gøre en masse ud af det, for det var jo ord mod ord da bilen var købt som beset.

Jeg fik bilen på plader osv, og begyndte efter en måneds tid så at rykke for døren, som de jo skyldte mig. De havde aldrig tid og til sidst tog de ikke telefonen når jeg ringede.

Det ender med at, ja undskyld mig, kællingen skifter nummer, og jeg står med en lang næse. Jeg fandt så senere hendes nye nummer på krak, og skrev til hende at bilen var solgt, samt hendes nummer givet til bilens nye ejer, som nok ville kontakte hende. Hun nægter at udlevere døren til ham. Mon hun nogensinde har haft den dør?

Pointen med jeg skriver hele den her smøre, er at jeg vil opfordre folk til at passe på når de køber biler - Få det på kontrakt at den går igennem syn osv, for nogle folk snyder med arme og ben hvis de kan komme til det.

Men min advarsel løber på; Køb aldrig bil af Kirstine Riis!
Alstrupparken i Støvring bor hun.

Hun har før solgt biler, og hun gør det vidst stadig i mindre omfang.

Dumme kommentarer frabedes..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarsel Køb ikke bil af denne person!
  • #1   26. apr 2006 Ydermere havde bilen rust i bagklappen, hvilket de lovede der ikke var noget af.

  • #2   26. apr 2006 Troede ellers, at det var et indlæg om Benjamin Thorsen ;oÞ

  • #3   26. apr 2006 Må sige at det er dumt at dig at love den usynlige dør videre til ham der har købt din bil.

    Men ja der er satme mange svindlere rundt omkring. Men du har jo gjort det bedste du kunne på det tidspunk. Det er begrænset hvor meget man kan tjekke på en grusvej og ellers uden lift.


  • #4   26. apr 2006 Hvem er det?

  • #5   26. apr 2006 den ser sgu ellers meget godt ud på billederne.. du har jo også 14 dages fortrydelses ret på privat handel bare hvis det skulle ske igen

  • #6   26. apr 2006 BlackBlues>

    Ham der BT eller hvad? Han er bare en nar..


  • #7   26. apr 2006 Team Kimbo - Som sådan lovede jeg ikke døren videre - jeg sagde bare at hvis jeg fik døren, eller havde nogen mulighed for at få fat i den, så ville jeg få den hentet med det samme til ham.. Og at han ville få nummeret til sælger..

  • #8   26. apr 2006 Danni>

    Okay det er en anden sag.


  • #9   26. apr 2006 Brutalis - Jeg kunne først få den på værksted godt 3 uger efter købet, og da den er købt som beset er det ord mod ord... Så den 14 dages fortrydelsesret kunne de bare skide på hvis der ingen grund er til det..

  • #10   26. apr 2006 Kimbo
    Jeps.. Tidligere B.T. Bilsalg, idag hedder det 'Danmarks Billigste'... Han er et temmelig stort røvhul!!!!


  • #11   26. apr 2006 Hvorfor var det lige at du ikke lånte nogle prøveplader og kørte en tur?

    Vi andrer plejer at løfte en bil op på donkraft eller lift og tjekke den... -samt ha en mekaniker eller en anden med masser af forstand på det med..

    Rust i bagklappen må jo ha været synlig.

    Hvem siger at hun kendte til problemerne?

    Beklager, men der er altså ikke meget sympati at hente for idioti...



  • #12   26. apr 2006 ja det er selvfølgelig rigtigt..

  • #13   26. apr 2006 Så et interwiev med naren. Han skider højt og helligt på samtlige love i dk. Det omhandlede en sag hvor han havde finansieret en bil til en kunde, som nægtede at betale fordi bilen var lort. Så brændte han kraftedme kundens bil.

  • #14   26. apr 2006 danni > kør hjem til hende.. du ved vel hvor hun bor.. om ikk andet så bor jeg da et stenkast fra støvring.. hehe

  • #15   26. apr 2006 ham bt bilsalg laver kassen på uskyldige det utroligt han får lov at blive ved

  • #16   26. apr 2006 Hmm, det er da dit eget problem at tjekke bilen først, man skal aldrig stole på en sælger. At du ikke bare får døren leveret sammen med bilen forstår jeg heller ikke.

  • #17   26. apr 2006 han lejer også forskellige boliger ud hvor han husler folk

  • #18   26. apr 2006 m J -

    Vi prøvede - Men da jeg havde fri fra skole kl halv 4, var det for sent at hente prøveplader på politistationen, og af mange andre grunde kunne jeg ikke se bilen en anden dag osv osv. Jeg prøvede også på et værksted at sige de fik en tusse for det, for jeg kunne låne pladerne i 4 timer, men det vil de ikke.
    "vi andre plejer...." - nu er du jo dum at høre på - Der var ingen mulighed for lift, og hvad ville det iøvrigt have hjulpet? Der var ingen rust i undervognen, og de ting der var gal kunne ikke ses med det blotte øje.
    Der var ingen mekanikere jeg kendte der havde tid, og der løber vi ind i samme tidsproblem som med prøvepladerne. Jeg blev jo nødt til at stole på hvad de sagde, og det er ellers ikke tit jeg har så meget tillid til folk - Første og sidste gang kan man sige.

    Rusten i bagklappen VAR synligt, men jeg har simpelthen ikke set det, da jeg var ude og kigge på bilen. Vi var 2 der tjekkede bilen, men ingen af os havde set det, selvom vi faktisk tjekkede efter netop det. Det var ikke så slemt, jeg fik det lavet for små penge, men det var jo stadig et brud på løftet om ingen rust.

    Hun havde prøvet at få den toldsynet en gang før, hvor den dumpede, det oplyste synsmanden mig om da jeg var deroppe. Derfor ved jeg hun kendte til det...

    Dog var papirene for det frafaldet da det var så lang tid siden, men ingen af de dele som blev konstateret ved synet var blevet skiftet.

    Det kunne jo være der var en forklaring på de spørgsmål du netop stiller, så lad da være med at svine mig til før du kender til det.


  • #20   26. apr 2006 Line - Det er snart et år siden, så jeg tror ikke det hjælper en daddel.. Men tak for tilbuddet, du er velkommen til at prøve smiley

    Mads K - Det ved jeg da godt det er, men da det var første gang jeg købte bil, vidste jeg ikke det vilde om det. Jeg tjekkede alt jeg lige kunne komme på, og gjorde det så godt som jeg nu kunne. Det var så også en fejl at stole på hende, men det er jo let at sige bagefter...


  • #21   26. apr 2006 Henrik - Den viden skulle jeg have haft dengang... Men tak for linket, jeg blev da klogere smiley

  • #22   26. apr 2006 Prøver som bare at forklare dig at hvis man køber en bil som beset, så hænger man selv på at tjekke den ordentligt...

    De fleste mennesker har en donkraft, så kan man løfte bilen og tjekke lejer/bærarme osv.

    Med en lille smule fornuft: Køb kun bil i dagslys. Sørg for en lang prøvetur. Løft bilen op eller kør evt på et værksted og betal dem for enten at låne liften eller chekke bilen.

    Det var jo formentlig ikke umuligt at ha hentet prøveplade dagen inden, eller fået en anden til det.

    Selvfølgelig er det træls at købe noget som ikke er i orden, men faktisk kan du blive dømt ifølge injurielovgivningen for det der.

    Ved godt at det ikke hjælper dig nu, men det kan være det redder din røv næste gang!



  • #23   26. apr 2006 Et godt råd: Få ALT på skrift!! Med underskrift og dato.

    BT Bilsalg, Danmarks Billigste whatever de nu hedder i dag..? De er storsvindlere.

    De havde bl.a. solgt en spand til en advokat, der så ville have lavet ting som reklamation. Han kendte jo lovens ord i kraft af, at han var advokat. På mystisk vis blev der sat ild til bilen i nattens mulm og mørke...

    En anden kunde i samme situation fik pludselig stjålet sin bil.... Hvem mon som står bag?? Hmmmmmmmm smiley


  • #24   26. apr 2006 haha jeg har prøvet en bil ved "danmarks billigste biler"
    Sikke noget lort! en halvblind idiot ville ikke købe af ham... det er vilkelig skodbiler han sælger.

    det værste er at han sælger dem jo nysynet, så man har god grund til at tro at de er okay.

    Jeg hørte om en kvinde der havde købt en nissan eller sådan hvor bagtøjet var pilråddent, det endte med at lortet faldt fra hinanden.

    men ja, folk fusker af helvedes til. man skal sørge for at gå en bil ordentligt igennem når man skal købe.
    og ikke stole blindt på en person bare fordi de siger den er okay.


  • #27   26. apr 2006 m J - Mødet blev aftalt samme dag som jeg kom ned og kigge på bilen. Jeg prøvede alt jeg kunne at få fat i prøveplader, men det lykkedes mig ikke.

    Alt den erfaring jeg har med biler har jeg fået fra jeg købte den Golf, så jeg vidste ikke hvordan man gjorde osv. Og hvordan skulle jeg få bilen til mekker da jeg var ude og kigge på den? Jeg havde jo ikke prøveskiver eller autotrailer. Og det VAR dag da jeg var derude...

    Hvis de retsforfølger mig for det her, så har jeg en del andet jeg retsforfølger dem for, så lad dem endelig prøve.


  • #28   26. apr 2006 Jamen det er da helt i orden, man kan jo ikke have erfaring fra dag 1 - mener bare at det er lidt voldsomt at lave sådan et indlæg, når nu du ikke har tjekket bilen ordentligt...

    Selvfølgelig er de nogle idioter hvis de kendte fejlene - men det er jo også det man skal gå ud fra at sælger er når man køber bil..

    Det er præcis det samme når folk sender 100K til en mand i USA og aldrig ser nogen bil eller penge - det er surt og det er svindel, men ret let at undgå med sund fornuft... :o)


  • #29   26. apr 2006


    Retningslinjer


    Retningslinjer på BilGalleri.dk

    BilGalleri.dk har følgende retningslinjer for brugerne, som du bør gennemlæse, før du tager siden i brug.
    Retningslinjerne skal overholdes i forbindelse med brug af hjemmesiden BilGalleri.dk. Endvidere gælder den danske lovgivning.
    Ved bevidst overtrædelse af BilGalleri.dk’s betingelser eller dansk lovgivning forbeholder BilGalleri.dk, eller de af administrator udpegede hjælpe-administratorer, sig retten til uden varsel at slette din brugerkonto.

    1. Generelt
    1.1 Grimt sprog, udhængning mv.
    1.2 Ytringsfrihed
    1.3 Ophavsret
    1.4 Karantæne eller bortvisning
    1.5 Udstemningssystemet
    1.6 Hjælpeadmin, hvad er det?
    1.7 Hvad gør man, når man møder dårlig opførsel?
    1.8 Gode råd og tips

    2. Brug af Forum
    2.1 Korrekt postning af Forum-indlæg
    2.2 Overskrifter på Forum-indlæg
    2.3 Genpostning af Forum-indlæg
    2.4 Private beskeder via Forum
    2.5 Annoncer i Forum
    2.6 Kommentarer i Forum-indlæg
    2.7 Hvis dit indlæg forsvinder
    2.8 Indlæg om deling af beskyttet indhold
    2.9 Off Topic

    3. Brug af Markedet
    3.1 Kommercielt salg på BilGalleri.dk

    4. Profiler
    4.1 Oprettelse af profiler
    4.2 "Hacking"
    4.3 Oprettelse af biler
    4.4 Biler der er oprettet mere end en gang
    4.5 Oprettelse af falske profiler og biler
    4.6 Kommentarer ved andres biler
    4.7 Bedømmelser


    1. Generelt
    Nærværende retningslinjer er indført for at sikre, at BilGalleri.dk er et hyggeligt sted at være for alle brugere. Derfor bør du til enhver tid efterleve disse retningslinjer og acceptere at administrator og hjælpe-administratorer arbejder på at sikre, at de bliver overholdt.

    I det omfang BilGalleri.dk finder det nødvendigt, kan disse retningslinjer til enhver tid ændres uden varsel. Det er til enhver tid dit ansvar at kende de gældende retningslinjer.

    BilGalleri.dk forventer, at du som bruger opfører dig anstændigt og altid udviser en venlig attitude overfor andre brugere og administrator/hjælpe-administratorer.

    Husk, at brugerne på BilGalleri.dk er meget forskellige hvilket kan give anledning til unødvendige misforståelser og konflikter. Lad være med at bidrage hertil ved at nedgøre andre offentligt eller irettesætte andre.

    Ironi er en herlig ting - men desværre meget svært at udtrykke på skrift. Vær derfor forsigtig med at bruge det. Hvis du er ironisk, så husk at markere det tydeligt, hvis du vil undgå misforståelser.

    Ord skrevet med store bogstaver kan opfattes som råben, og BilGalleri.dk opfordrer dig til at holde dig til normalt, pænt, dansk sprogbrug.

    SMS-sprog er svært at læse og skiftevis store og små bogstaver er irriterende og anstrengende at læse. Undlad derfor at anvende dette.

    1.1 Grimt sprog, udhængning m.v.
    Indlæg eller kommentarer der indeholder grimt sprog, udhængning af personer eller firmaer, tolereres ikke og vil blive slettet omgående og der sendes en officiel advarsel. Sker det igen vil din brugerkonto blive frosset og i sidste ende blive slettet.

    Ligeledes gælder at personer der kritiseres udenfor siden ikke må kunne identificeres, hverken ved hentydninger eller ved andre omstændigheder vedrørende den konkrete person eller dennes virke.

    Hvis et indlæg ikke bliver slettet, kontakt da en hjælpe-administrator via linket "Hjælpe-admins" øverst på siden.

    Det er ikke tilladt at videregive andres personlige oplysninger, via forum eller kommentarer, herunder MSN adresser, mobilnumre, navne og adresser med videre.




  • #30   26. apr 2006 LÆS 1.1 !!!

  • #31   26. apr 2006 "og af mange andre grunde kunne jeg ikke se bilen en anden dag osv osv"

    Selvfølgelig kunne du det på et tidspunkt. Manskal bare lade være med at øre så ivrig.. Hvis du f.eks. havde ventet en hel måned (for at overdrive), så havde du nok haft mulighed for at prøve en tur med prøveplader


  • #32   26. apr 2006 LOL morten!

    Mener nu det er 100% i orden at manden deler ud af sine erfaringer.


  • #33   26. apr 2006 Føler sig krænket? Selvfølgelig vil de føle sig krænket. Men fortæl mig lige, hvad er det lige de skal køre retsag på?

  • #35   26. apr 2006 Hvilken golf 3 Martin?

  • #36   26. apr 2006 ¹ Kim ¹... Nej jeg kender dem ikke... har bare haft det samme problem med en har indefra.. fik en skideballe af admin bare derfor jeg siger det

  • #37   26. apr 2006 Man skal altid få det hele på skrift.. hvis der står den er købt som beset er løbet kørt.. der er IKKE 14 returret på privathandel... jeg havde det hele på skrift med ham jeg bytte min kadett med. man han prøvet at snyde mig... det han gør er at han bytter sin bil væk for en anden.. og køre så i bilen så længe det er muligt Uden at omreg den... Når så der kommer politi på skynder han sig at bytte den til en anden bil, Og så køre han samme løb igen !!

  • #38   26. apr 2006 For mig lyder det som om at de er privat personer? Ergo, en retsag for injurier er da helt ude i hampen. Manden deler ud af sine erfaringer.

    Jeg ser 2 potente "bandeord" i hans forklaring. Det første er FUSKER (starten af 3. linje) Det andet er KÆLLING (11 linjer fra neden, midt på)

    Er det det de skal køre retsag på?

    Vi er i danmark, ikke USA!

    Ang. SE & HØR skriver de generelt lort konstant og de når også ud til en noget bredere befolkning!


  • #39   26. apr 2006 Jaja så siger vi det. Du har sgu nok mere forstand på "injurier" en mig smiley

    Dog ved brug af min sunde fornuft, er det jo fuldstænding grotesk at hun kan køre retsag på det han skriver. Men nok om det... Med det primitive væsen jeg er, hælder jeg nok mere til det som martin skriver smiley

    SÅ KAN VI SNAKKE RETSAG!


  • #40   26. apr 2006 Danni, Jeg føler med dig, noget lign er også sket med mig...

    Og alle dem som mener at Danni er lidt selv skyld i det er latterligt...


  • #41   26. apr 2006 man ligger som man har redt... Uanset hvad skal man jo altid ha sin bil til service når man køber den brugt.. Så kan ikke se det store i det... Udover den dør...

Kommentér på:
Advarsel Køb ikke bil af denne person!

Annonce