1.096 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvad skal politiet"
hvad gør politiet???
Min fætters motorcykel blev stjålet her i weekenden. Han blev så ringet op tidligere idag af politiet som havde fundet hans MC udbrændt i greve ... han valgte så at tage ned og kigge på den her t...
Min fætters motorcykel blev stjålet her i weekenden. Han blev så ringet op tidligere idag af politiet som havde fundet hans MC udbrændt i greve ... han valgte så at tage ned og kigge på den her t...
Skrevet af: Thomas H - 26. aug 2008
Politiet
Jeg ved ikke om jeg er den eneste som efterhånden er træt af, at politiet udgiver latterlige bøder for at ramme os unge. Jeg er netop hjemvendt efter, hvad der skulle have været en hyggelig aften, ...
Jeg ved ikke om jeg er den eneste som efterhånden er træt af, at politiet udgiver latterlige bøder for at ramme os unge. Jeg er netop hjemvendt efter, hvad der skulle have været en hyggelig aften, ...
Skrevet af: Martin P - 30. aug 2009
Spar penge på din forsikring
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 439 Svar: 3.637
Kan folk ikke opdrage deres hunde, må der være konsekvens heraf. Den slags hunde skal ikke have lov til at gå frit rundt.
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.121
mar 2006
Lige umiddelbart har jeg svært ved at se en grund til ikke at aflive på stedet. Jeg er ikke hundehader eller modstander af bestemte hunderacer. Men her snakker vi om en hund som flår kofangeren af en bil... Uanset om hunden er dårligt opdraget, trænet til at gøre det eller om det er dens natur, så skal sådan en hund bare aflives.
Den er ikke i snor eller indhegnet. Enhver kan holde ind på den grusplads, uanset om det er privat grund eller ej, og jeg tør ikke forestille mig resultatet hvis hunden reagerer på samme måde overfor f.eks en cyklist, motorcyklist eller andet som ikke sidder beskyttet i en bil.
Og selvom hundeejere vil hade mig for dette, så er det altså bare en hund. Det er et dyr... Og selvom det er koldt og kynisk, så bliver dyr der er til fare for mennesker aflivet.
dec 2003
Har du overvejet politibilen måske har været brugt til at presse hundene væk fra noget? Eller at hundene er gået imellem bil og ejer? De fleste hunde jeg kender til vil beskytte deres ejer. Skal alle sammen aflives af den grund så? Hva så med børn der ikke hører efter eller begår indbrud eller biltyveri og kører kofangeren af bilen eller smadrer den? Skal de ikke også bare aflives. Det er jo ikke mine børn?
Nej faktum er vi ikke aner hvad der er sket. At drage konklusioner ud fra så lidt film er lige som at sige man har knalde Paris Hilton fordi man har set hendes sextape...
mar 2006
dec 2003
Hver sin mening. Som sagt jeg siger bare der stikker helt sikkert mere under end at en hund bare uden videre bider sig fast og flår en kofanger af en bil
Hvad skal politiet gør ved hundene