{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil valg
  • #1   23. apr 2014 BMW e46 320d - 15-16km/l

• #2   23. apr 2014 Ville vælge en MB, mest nok fordi jeg syntes at de laver pæne biler, samt at når det skal være med aut. gear tror jeg lidt mere på mercedes, da de har lavet det i mange år. Dog koster de i meget i grønafgift.

• #3   23. apr 2014 Min civic fra 87.. smiley Den kan du endda få for kun 12.000 Haha

Du kan jo få de fleste biler med aut. gear.. Og det er ikke så farligt at købe som folk tror, den er oftest lidt mere tørstig, og dyere i anskaffelse. men driftmæssigt er der ingen forskel. og de går ikke mere i stykker end manuel gear.

Min gamle civic kører som den skal, naturligvis er det en gammel teknologi og ikke med dobbelkobling eller noget, men den kører som den skal. smiley

Så find dig en bil du vil have..

• #4   23. apr 2014 Hahahahahahaha rummelig familiebil og så foreslår i e46 og civic... Come on... Som minimum e39 måske en 530i... Man skal måske lige have lidt Info om hvad du skal bruge den til kørselsmæssigt...

• #5   23. apr 2014 Haha.. Min civic var nu en joke..

Min pointe var nu mere at han skulle undersøge hvilken bil han ville have, og så vælge den model med automatgear..

Det kan jo også være en passat, eller alt muligt andet..

Men de fleste tænker kun på BMW og Merc. når de hører automatgear..

Hvis ikke han kan finde en i DK, kan han jo importere.. smiley

• #6   23. apr 2014 Har kigget lidt på Passat fra 2005-2007 2.0 tdi med dsg
    Men hvornår har de gået for meget? Er det dumt at købe en der har gået over 250000km?

• #7   23. apr 2014 Lige den model Passat er kendt for 2 meget dårlige ting, nemlig den 2,0 TDI motor og rust...
    Ja og så er den heller ikke god med dsg hvis det ikke er vedligeholdt bedre end forskrevet...

• #8   23. apr 2014 Hvis du kunne undvære aut.gear så kunne mondeo mk 4 være en mulighed også...

Kommentér på:
Bil valg

Annonce