{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil valg
  • #1   27. jan 2015 Ville vælge sierra'en. Mest Fordi den er baghjulstrukket og fordi en Carina E er røvsyg at køre i smiley

• #2   27. jan 2015 Hej. Du kan jo ikke bare stille ligningen op sådan. Det kommer an på så meget - hvad er årgangen på de to biler, hvilke motorer ligger i dem og hvordan er den generelle stand på dem?

Men set bort fra alt det ville jeg vælge Carina'en grundet tre ting:
    1. Det er en Toyota.
    2. Den anden er en Ford.
    3. Den anden er en Ford...

• #3   27. jan 2015 ... Og prøv da at søge emner herinde igennem først, næste gang... Eller Google dig frem til nogle tests af de to køretøjer... Og find ud af hvilken kørestil du er til?
    For som Michael skriver så ja, Sierra'en er baghjulstrukket og sikkert sjovere at køre i Carina'en... Omvendt er Carina'en generelt mere driftssikker og mere økonomisk... Så beslut dig for hvad du er mest til i første omgang...

• #4   27. jan 2015 Det må man give toyota sådan en Carina er simpelthen hugget ud af et solidt stykke granit. De er superholdbare.

Til gengæld er en Carina også bare det mest røvsyge og kedelige man kan forestille sig. Jeg falder faktisk spontant i søvn ganske få sekunder hver gang jeg ser en..og bare det at vi skriver om det får mig til at gabe....gaaaab

Sierra´en er en ford, og der er meget skidt at sige om den. Til gengæld er den baghjulstrukket, den er pænere, federe, og mere zzzexxxxy smiley

• #5   27. jan 2015 De er begge nysynet, sierraen er en 2,0 fra 92 og carinaen 1,6 fra 93. Ud fra billederne på annoncen ser carinaen pænest ud smiley

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.894
    #6   27. jan 2015 forden er en rigtig god bil med kanon komfort, har selv en 2,0 V6 fra 83, fantastisk god bil, men carina er ligeså pålidelig og nok billigere i dele, men forden har så træk på baghjul, og den 2,0i doch med 120 hk er ikke til at slå ihjel medmindre du er idiot

• #8   27. jan 2015 Så skal det lige siges at Carina med 1600 motor er underdimensioneret, den kører ikke længere på literen end forden.

• #9   27. jan 2015 Ved ikke Hvas prisleje du kigget men det lavt.

Carina er en God bil som er driftsikker
    Hvis du kigger 1.6 så hold dig fra den der
    hedder GB i starten af stelnumret så det en 4A-FE med Bosch tænding og det fungere ikke nær så godt som JT'erne som køre Denso.

Ud over det så rust et kendte problem.
    Dørbunde. Paneler. Skræmkanter er slemme

Sierra er en Okey vogn men de ruster meget.

Overvejer 306 og 406 Det oversette og derfor billige biler
    Det en fin joker

• #10   27. jan 2015 Jeg har en C5´er fra 02 som jeg gav 8000.- kroner for, har snart kørt i den i 2 år og den har gået 377K. Så den har været rundt om blokken et par gange.
    Den ruster ikke da den er hel-galvaniseret.

Der er nogle el-fejl så den bibber en fejl engang i mellem. Jeg har skiftet to krængningsstabi bøs foran, bremseklodser foran, og så et sæt vinduesviskere. Dertil skal den have en liter olie hver 2 måned cirka.

Jeg er meget imponeret ...

• #11   27. jan 2015 Har haft begge biler... Carina meget meget meget pålidelig. Også en 93' japansk model. Ingen rust virkede altid, men husk for Guds skyld og tjek olie. Sierra virkede dejligt, meget komfortabel med veloursæder. Flyder agtigt. Og den 2.0 doch, virker absurd godt. Men den tabte kampen mod rust. Begge 2 fine biler.

Fornuft... Toyota
    Sjov... Forden

Min mening.

• #12   27. jan 2015 Okay mange tak for hjælpen, er ikke så meget til franske biler, vil prøve at tage ud og kigge på sierraen og se om det skal være den smiley

• #13   27. jan 2015 Franske biler er bestemt ikke dårlige. De bare mere udfordrende at skrue på. End tyske og japanske biler.
    Peugeot 406 til 9900 kr.
    http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/-/-/-/1615511

Det en lækker bil at køre. Især med den kabine.

Prøv de biler du finder intrassante og vælg der fra

Kommentér på:
Bil valg

Annonce