Golf 2 MÆRKELIGT problem med ventilløftere {{forumTopicSubject}}
Håber nogen vil tage sig tid til at læse dette lange emne, da jeg er helt lost.
Er stødt ind i et meget mærkeligt problem på min golf 2. Vil se om det kan forklares så det kan forstås:/
Motoren der er tale om er en 1.6d motorkode SB
Har smidt ny motor i den men den havde en grim metallisk tikken der kom og gik lidt hele tiden. Mest efter et minuts drift og lidt omdrejninger, og så kan man slukke bilen og starte igen og så er det væk, og kommer igen efter 10 sekunder med lidt omdrejninger.
Nå. Men det er så kilden til mit problem. Skrev så et emne om det herinde igår da jeg ikke vidste hva tikkeriet var. Alle skrev så at der muligvis var de hydrauliske ventilløftere.
Så dem ville jeg skifte igår ved at tage dem fra den motor jeg tog ud af bilen for dem var der jo ikke problemer med. Men så kommer problemet. Med de ventilløftere fra den gamle motor så kan motoren ikke dreje rundt! Ventilerne går på.
Det giver da ingen mening.
Ville kunne forstå det hvis man kunne bestille forskellige ventilløftere til den, men går man ind på thansen og vil bestille ventilløftere er det de samme man får med om man bestiller til en 1,1 benziner eller en 1,6d som min er.
Min gamle diesel motor som jeg har taget ventilløftere fra er motorkode 1v og den nye motor er en SB.
Men det burde da være ens løftere når det er det når man skal bestille.
sep 2008
Følger: 95 Følgere: 92 Biler: 2 Emner: 36 Svar: 375
jul 2006
Følger: 40 Følgere: 60 Biler: 8 Emner: 578 Svar: 2.119
jul 2006
jul 2006
sep 2007
Følger: 95 Følgere: 98 Biler: 7 Emner: 61 Svar: 1.561
jul 2006