{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.269 visninger | Oprettet:

Dl
Dl
Tilmeldt:
16. jan 2010
Emner: 19 Svar: 119

Køb af gammel bobbel {{forumTopicSubject}}

Hey alle jeg står og skal til at købe en bobbel fra 69, som ser rigtig pæn ud både udvendigt og indvendigt... skal se den i weekenden og lige se bunden hvordan den har det... er der ellers noget i vil mene jeg skal være obs på når jeg kigger på sån en lille sag?

har i forslag til en billig ansvarsforsikring også???

God dag derude


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af gammel bobbel
  • #1   27. maj 2014 Varmekanaler smiley

  • #2   27. maj 2014 Varmekanalerne ruster væk

    Få den forsikret som veteran gennem alm brand (nordisk forsikring)
    Koster ca 500kr med kasko årligt

    Det kræver dog at du en hverdagsbil også


  • Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

    Emner: 19 Svar: 119
    #3   27. maj 2014 okay så varmekanalerne holder jeg lige øje med...

    og forsikring tjekker jeg lige op på... tak...

    ellers andet jeg skal være opmærksom på?


  • #4   27. maj 2014 det er jo en fortrinsvis simpel bil at rep på, da det meste er boltet sammen og den er hamrende nem at skille ad.
    som der bliver skrevet er varmekanalerne noget af det værste at lave og de ruster for et godt ord.
    hold osse øje med om taget er bulet, er det det kan det være noget røv at rette det op så det ser ordentlig ud


  • Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

    Emner: 19 Svar: 119
    #6   27. maj 2014 okay det lyder godt jeg lige får lidt at vide hvad jeg holder øje med.... det vil jeg gøre.... og mange tak for hjælpen... glæder mig som et lille barn smiley

  • Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

    Emner: 19 Svar: 119
    #8   27. maj 2014 nej lige præcis men jeg skriver lige alt ned så jeg kan lave en checkliste med alt i kommer med så bare fyr løs smiley


  • #9   27. maj 2014 Check cirkulation i køleren & vandpumpen fungerer smiley smiley

  • #10   27. maj 2014 Check om den har fået skiftet tandremmen til en sommer udgave!

  • Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

    Emner: 19 Svar: 119
    #11   27. maj 2014 nu spørger jeg dumt smiley hvor sidder tandremmen??? er den er jo luftkølet...


Kommentér på:
Køb af gammel bobbel

Annonce