{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.601 visninger | Oprettet:

Jesper J
Jesper J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Prisvurdering af reparation {{forumTopicSubject}}

Godmorgen!

Jeg har netop haft min Peugeot 206 til service, og har fået en mindre liste med ting der burde/skal laves.

Er der nogen herinde som kan fortælle mig, hvilke ting der er fatale at få lavet og hvad det ca. burde koste? Peugeots eget værksted sagde omkring 8000, hvilket jeg synes lyder dyrt - men det er selvfølgelig også autoriseret.

Bilen er en Peugeot 206 HDi 1.4 fra 2006 som har kørt 140.000km, og som kører ca. 1000km om ugen.

Ting der skal laves:
Generator rem mørnet
Venstre foreste styrekugle defekt
Højre bærearm defekt
Venstre stabilisatorarm
Udstødning/ophæng larmer

Hvis nogen kan give en vurdering af prisen, og om det er for dyrt eller ej, så ville jeg blive lykkelig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prisvurdering af reparation
  • #1   16. jun 2014 Jeg syntes det lyder pebret.

Kan ihvertfald gøre det billigere i Kbh hvis det er.

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    jun 2014

#2   16. jun 2014 Jeg synes også selv, uden overhovedet at være kyndig - at det lyder dyrt.
    Desværre er jeg bosat i Jylland, så skulle helst have et sted mellem Aarhus og Kolding smiley
    Men man kan jo da køre langt for 8000 smiley

• #4   16. jun 2014 Hvilket Peugeot-værksted har du besøgt? Jeg kan klart anbefale Peugeot i Skanderborg, de er meget rimelige med priserne på reparationer hvorimod jeg syntes Peugeot i Viby var nogen fluekneppere med alt. Og ikke ret god service, i modsætning til Skanderborg hvor man rent faktisk følte sig velkommen, og ikke som et irritationsmoment smiley

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    jun 2014

#5   16. jun 2014 Jeg var faktisk ved Peugeot i Viby, synes også det var noget så amatøragtigt.
    Ikke engang hvor jeg skulle stille bilen om morgenen magtede de at fortælle mig..

Kan da godt være jeg skal prøve at ringe til Skanderborg, men mon ikke prisen bliver tæt på samme

• #7   16. jun 2014 Nu når du ved hvad der skal laves kan du lægge opgaven op på Autobutler.dk
    så får du 3 tilbud i løbet af et par dage..

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    jun 2014

#8   16. jun 2014 #6
    Jeg ringer til dem asap, tak for det!

Har faktisk smidt den derop, eneste jeg har fået er fra en værksted i Aarhus som har MEGET ringe anmeldelser smiley
    Men jeg håber også der kommer en bedre pris derigennem - det ville bare være lækkert at have noget at gå ud fra.

• #10   16. jun 2014 Jeg sagde udtrykkeligt til Peugeot i Viby at de skulle ringe hvis der var nogen ting udover det aftalte de mente skulle repareres. Det gjorde de ikke. De lavede det bare, og ikke om der var én enkelt øre i rabat. Skanderborg fulgte dog aftalen, og der fik jeg endda lidt rabat.

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    jun 2014

#11   16. jun 2014 #9
    Jeg prøver at ringe og høre dem ad om evt. pris - dog kigger jeg stadig lige rundt efter noget i Aarhus

De skulle også kun lave syn på min, alligevel fik jeg lige et på hundrede oveni for de "havde glemt" det kun var syn. Og ja, rabat er ikke-eksisterende

• #12   16. jun 2014 Ja, service er en by i Rusland derude. Blev virkelig overrasket over forskellen da jeg kørte til Skanderborg. Der blev jeg budt på kaffe, sodavand og fik læst dagens avis man jeg ventede. Jeg fik lavet en aftale med dem om at det blev lavet mens jeg ventede, og de gjorde virkelig alt hvad de kunne for at blive hurtigt færdige.

Fik også bilen tilbage nyvasket, det gør men ikke i Viby smiley

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    jun 2014

#13   16. jun 2014 Må dog sige der var smidt lidt vand på min i Viby, men den var også møg beskidt smiley

• #14   16. jun 2014 hvorfor skal det lige være et mærkeværksted.
    prøv evt hinnerup auto, super service og pris på både dele og arbejdsløn er i den billige ende og det er bare iorden derude

• #15   16. jun 2014 Prøv at indhente tilbud på AUTOBUTLER:DK bruger den selv og er næsten sikker på det kan laves noget billigere.Ellers er der en mener han hedder Hinnerup Auto kan ikke huske hans adr.

• #16   16. jun 2014 Hinnerup Auto Teglværksvej 2 8382 hinnerup

TLF/86 11 21 12

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    jun 2014

#17   16. jun 2014 En du har erfaring med klaus O?
    Klart lækkert hvis det er en som kan anbefales, alternativt en som nogen kender smiley

• #18   16. jun 2014 Jeg har rent faktisk lige valgt Hinnerup auto til udskiftning forrude og en styrekugle på min clio!! Også gennem autobutler

• #19   16. jun 2014 min bil bliver altid rep hos hinnerup auto og indtil videre har vi nok sparet tæt på 10000 kr i forhold til andet sted, det vi har fået rep/udskiftet er tandrem, kobling og en rep af styretøj incl udskiftning af bærekugle .
    jeppe som ejer hinnerup auto er alletiders og den pris der er aftalt på forhånd holder 100%

• #20   16. jun 2014 ulrik a hvad skal du give for forrude

• #21   16. jun 2014 udover det så skal i bare vide at når man går uden om autobutler kan man spare lidt flere kroner, da autobutler tager 4% af rep prisen som et værksted jo lægger oven i prisen

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    jun 2014

#22   16. jun 2014 Det havde jeg slet ikke tænkt på, skal da klart udenom Autobutler smiley

Kommentér på:
Prisvurdering af reparation

Annonce