{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Prisvurdering, Reparation af C2 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

Jeg har en bekendt, der har en 2004 Citroen C2 1,4 Hdi med 230k på tælleren.

Kører perfekt, og er ekstremt velholdt, MEN den har nogle fejl, som han gerne vil have lavet. Han siger selv, at han agter at lade den køre de sidste 13 måneder inden syn, og ellers bare skrotte den - og det synes jeg er synd, for det er virkelig en fin bil. Men det er værkstedsomkostningerne der gør at han har taget den beslutning. P.t. har han bud fra aut. værksted på cirka 20.000 kr for at få lavet følgende:

- ABS virker ikke
- Lås "driller" - virker kun i førersiden
- Forruden skal skiftes
- Der er ratslør
- Der skal skiftes en stabilisator-arm

Det skal lige siges, at bilen har ikke været inde på et værksted for at få konstateret hvad det er der er skyld i at ABS ikke virker, så det kunne jo potentielt være en del billigere i reparationer.

Så, nu vil jeg spørge, om der er nogle herinde der er friske på at give et tilbud på ovenstående - og stik mod sædvane SKAL det være lovligt, altså ingen penge under bordet!

Jeg ser frem til fornuftige svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prisvurdering, Reparation af C2
  • #1   12. maj 2011 PS. Det er ikke bud på bilen jeg er interesseret, men bud på hvad det skal laves for smiley

• #2   12. maj 2011 Bor den bekendte os på fyn? Har en kammerat der muligvis kan give et godt tilbud, han har bare værksted i Glostrup - Storkøbenhavn.

Skriv en privat besked hvis du vil have hans nummer.

• #3   12. maj 2011 Der er jo ingen der kan svare på hvad det koster uden at vide hva der er galt.. Det med slør i rattet kan jo være noget så simpelt som defekte styrekugler, men også tandstangen der er defekt. Ruden er nok det dyreste der er mellem det hele, og det er vel typisk 3500-4500 ca. Abs kan man vel se hvilket komponent der er i stykker med en tester?! Og stabilisator kan da vel ikke koste alverden.

• #4   12. maj 2011 VW golf sælges © -> Nej, han bor omkring Kolding, men så er det jo heller ikke det store problem at komme til Fyn - du må gerne sende mig nummeret til din kammerat hvis du gider smiley

Aabenhuus -> Han sagde selv, at ABS-delen var det dyreste af det. Ruden er selvfølgelig dyr - jeg har bare svært ved at tro at det bliver SÅ dyrt for det hele.

Men tak for råd- hvis nogle har flere, så kom bare med dem smiley

• #5   12. maj 2011 Få det lavet, hvis han skal blive ved med at køre i den. Når en bil har gået 230k km vil der være ting der er slidt

Kommentér på:
Prisvurdering, Reparation af C2

Annonce