{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E46 el-sæder??
  • #1   3. jul 2014 Stikket er det samme med og uden el, men der er ikke trukket strøm til el sæder, med mindre du har elektrisk lænde støtte i forvejen.

• #2   3. jul 2014 Jeg har nogenlunde samme problem. Du siger stikket er det samme med og uden el. Hvilket stik tænker du på ? (sæder uden el har vel ikke et stik) Er der forberedt et kabel med stik inde bag centerkonsollen et sted ? Altså så det kun er kablet mellem sæde og forbindelses stedet der mangler ? På min (E39 fra 97) er der en enhed i centerkonsollen med ASC knap. Denne enhed kan man også få hvor der er knapper til sædevarme. Men kablerne fra sæderne skal vel kobles på et sted. Hvor, hvis det er muligt.

• #3   4. jul 2014 Kigger lige med smiley

• #4   4. jul 2014 Har lige monteret el og sædevarme og meget andet i min e91 klippede stik og elnet ved en hugger og trak dem selv det er meget nemt hvis i bare skal have el til at virke det er bare trække ledninger ind bag handskerum og finde en kl. 15/30 og koble det på, men skal det virke korrekt med sædevarme, memory osv skal i have trukket nogen signal ledninger til komfortmodul og lidt. Men tænker i bare har brug for strømmen, selve stik under sæder er ens i skal bare sætte stikben i det

• #5   4. jul 2014 Hvis i skifter kontakter ud ved acs osv. Til nogen med sædevarme så skal i bare have fordundet det i jeres komfortmodul også bag handskerum, og have det kodet til det er faktisk ikke særlig svært at eftermontere ting i bmw smiley kig mit sidste album på e91 den har fået Alt eftermonteret

http://www.kneb.net/bmw/E46/Heated%20seat%20retrofit.pdf

• #6   4. jul 2014 Hvad hvis man har sæde varme i forvejen og el juster bar puder i rykken og ikke andet og så smider en el juster bar læder stue i er det så plug and play? Eller skal der stadig laves ledninger til komfort modul ? Og af den skal skal huske indstillinger?

• #7   5. jul 2014 Har lige gjort helt det samme. Hentede en kabine ved schmiedmann igår og har lige mont den nu og min bil har elektrisk støtte i rykken og sæde varme og manuel justering på den gamle kabine og den fuld el justerbar jeg lige har sat i er bare plug and play jeg skulle ikke trække en eneste ledning det var forberedt til det smiley og menory virker også!

profilbillede
  • #8   5. jul 2014 Okay tak til alle smiley

• #10   5. jul 2014 Ja det sku en helt anden bil nu smiley helt klar alle pengene værd smiley

• Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 33
    #11   16. mar 2017 kan man ikke tage strømen fra sæde varmen og koble el justering der på. altså så må jeg undvære sæde varme . er ikke meget for at skal trække nye ledninger nemlig . eller evt tage strøm fra et af cigaret stikkene:)?

Kommentér på:
BMW E46 el-sæder??

Annonce