{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

simon B
simon B
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 5

Bil priser? {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres erfaringer med forhandling af bil priser, hvis en bil er sat til 100.000, hvad er den reelle pris så man betaler?
Tænker både privat og forhandler.
hvad ville jeres første bud være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil priser?
  • #1   21. jul 2014 Det kan man ikke sige så meget generelt om. Det kommer an på, om den i forvejen er sat billigt, eller om det er en annonce, hvor sælger har sat den dyrt i håb om, at der kommer en idiot og giver overpris for den.

Det er som regel lettest at handle med dem, der er realistisk og/eller billigt prissat. Jeg synes oftest, jeg har oplevet, at sælgere, som sætter for dyrt til salg, ikke er realistiske, når der skal indgås en handel.

• #3   21. jul 2014 Kommer an på, mange ting. Hvordan ser marked ud for lige netop den type bil?
    hvad står ligende modeller til.?
    stand, over/under middel?
    Ekstraudstyr, er der noget der gør lige netop denne bil mere attraktiv?
    Og lad nu være med at skambude, der er ikke noget der skræmme sælger væk....

• #4   21. jul 2014 der kan handeles,
    min onkel har lige købt en seat altea 2,0 DSG den stod til 54,000 ved forhandler, han fik den til 32,000.
    Dog har han brugt 1800,- på udskiftning af et eller andet til AC.

• #5   21. jul 2014 Jeg kan kun svare for mig selv (er sælger hos hyundai i viborg), hos os er der selvfølgeligt lidt at handle om som der er alle andre steder, men står en bil til 100.000 så får man den ikke med fra os for 90 fx, vi sætter bilerne til priser der reflekterer standen på dem, men det er klart, hvis en forhandler har en bil til at stå 20.000 for dyrt, så kan han jo slå det af.. smiley

• #6   21. jul 2014 noget af afslaget var garanti som han ikke ville have. smiley
    det andet var det med AC som kostede ham 1800 at få lavet.

• #7   21. jul 2014 Taler kun af erfaring ( sælger hos en brugtvognsforhandler i Silkeborg)
    Det er meget forskelligt fra bil til bil hvor meget der kan handles. Vi har eksempelvis flere C1, 107, Aygo osv. på disse biler, er det leveringsomkostningerne og måske et sæt vinterhjul vi kan handle om. Men selvfølgelig er der også biler vi kan sælge for 5-7.000 mindre end de står til. Men mener helt klart priserne på bilerne er sat ud fra hvor man regner med at skulle handle.

Kommentér på:
Bil priser?

Annonce