{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.197 visninger | Oprettet:

Ronnie m
Ronnie m
Følger: 3 Emner: 19 Svar: 36

Lemans Gode råd søges {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har besluttet mig at tage til Lemans 2015 med K rejser i bus.

Er der nogen der selv har prøvet at være der nede med k rejser som evt kan anbefale nogen af de ting de tilbyder i tilvalg inden afrejse?

også gerne de ting som ikke er værd at bruge penge på må i gerne nævne smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lemans Gode råd søges
  • #1   12. aug 2014 Tilvalget fly bliver du glad for

• Ronnie m
    Ronnie m Tilmeldt:
    mar 2008

#2   12. aug 2014 ja det kunne jeg godt regne ud at jeg ville blive glad for men det er jo så også til en helt anden pris smiley
    men lige pt er det besluttet at det bliver med bus smiley

• #3   12. aug 2014 Find 4 andre gutter og skaf en autocamper.. Det gør vi, og så er køreturen derned ikke så kedelig smiley

• #4   12. aug 2014 Kør selv derned. Lækkert at have bil med dernede så man kan komme rundt når det passer en og man kan køre hjem når man vil Søndag. Har været dernede tre gange, to gange med bil og en gang i autocamper. Bil er 100% at foretrække synes jeg.

Men Le Mans bliver du ikke skuffet over, vi har altid haft en kanon tur. smiley

• #5   12. aug 2014 Busturen med k-rejser er udmærket har selv taget turen 4 gange nu og skal afsted igen i 2015.
    Tilvalg hjemmefra plejer jeg at vælge bus til paraden om fredagen. Bustur til mulsannecorner lørdag aften. Og så plejer jeg at tilvælge morgenmad og aftensmad der nede. For der er da ikke noget bedre end god morgenmad og kanon aftensmad smiley
    Jeg plejer at være på k-campen for den synes jeg er bedst da man er rimelig tæt på pitten og paddocken smiley k-rejser er virkelig toppen at tage der ned med. Busturen tjaaa tag afsted om tirsdagen i luxsus bussen så bare fødderne op i 18 timer med kolde øl så er man der onsdag kl 7.00 smiley

• Ronnie m
    Ronnie m Tilmeldt:
    mar 2008

#6   12. aug 2014 ok det lyder da meget lovende.
    havde min tvivl omkring det med køre paraden for syntes at have læst engang at det med køre paraden ikke var nogen synder fed oplevelse da der bare var overfyldt med mennesker og hverken kunne komme frem eller tilbage og svært at se noget er det rigtig?

• #7   12. aug 2014 Du kan relativt let selv transportere dig til by centrum, det er reelt set blot en bus shuttle.

Krejser er super organiserede, campen tæt på pitten er også tæt på sporvogns stationen. Den anden camp ligger noget længere væk.

Vær obs på at med autocamper er der stor risiko for at din bil bliver klemt ind blandt andre autocampere, og er dermed ikke noget man bare tager på tur i.

Turen til mulsane vil jeg klart anbefale, det er nærmest umuligt selv at komme dertil, uden en form for transport middel.

Ved at vælge morgen mad og aftensmad, slipper du for at jagte rundt efter det.
    Frokost kan som regel klares i diverse boder ved banen(eller som tilkøb hos krejser)

• #8   12. aug 2014 1: bestil mad, de laver kanon skaffelse dernede. (morgen og aftensmad)
    2: jeg vil IKKE anbefale køre paraden, jeg var fælt skuffet da jeg var dernede. Men Le Mans er meget sjov at gå og kigge lidt i.
    3: ordentlig bus, de ekstra penge er givet godt ud.
    Ellers ordentlig fodtøj, og ellers pak fornuftigt.

• #9   12. aug 2014 Hvis ikke du har været på le mans før skal du se paraden. Vi tager der ind hver gang vi har været der. Vi kører der ind kl 15 og spiser i le mans by og finder et godt sted og stå såman kan se noget. Så er det en stor oplevelse synes jeg

Kommentér på:
Lemans Gode råd søges

Annonce