2.197 visninger
|
Oprettet:
Lemans Gode råd søges {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har besluttet mig at tage til Lemans 2015 med K rejser i bus.
Er der nogen der selv har prøvet at være der nede med k rejser som evt kan anbefale nogen af de ting de tilbyder i tilvalg inden afrejse?
også gerne de ting som ikke er værd at bruge penge på må i gerne nævne
apr 2013
Følger: 21 Følgere: 28 Biler: 9 Emner: 2 Svar: 402
mar 2008
Følger: 3 Emner: 19 Svar: 36
men lige pt er det besluttet at det bliver med bus
jul 2004
Følger: 49 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 6.364
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 487
Men Le Mans bliver du ikke skuffet over, vi har altid haft en kanon tur.
apr 2005
Følger: 34 Følgere: 24 Biler: 6 Emner: 15 Svar: 546
Tilvalg hjemmefra plejer jeg at vælge bus til paraden om fredagen. Bustur til mulsannecorner lørdag aften. Og så plejer jeg at tilvælge morgenmad og aftensmad der nede. For der er da ikke noget bedre end god morgenmad og kanon aftensmad
Jeg plejer at være på k-campen for den synes jeg er bedst da man er rimelig tæt på pitten og paddocken k-rejser er virkelig toppen at tage der ned med. Busturen tjaaa tag afsted om tirsdagen i luxsus bussen så bare fødderne op i 18 timer med kolde øl så er man der onsdag kl 7.00
mar 2008
Følger: 3 Emner: 19 Svar: 36
havde min tvivl omkring det med køre paraden for syntes at have læst engang at det med køre paraden ikke var nogen synder fed oplevelse da der bare var overfyldt med mennesker og hverken kunne komme frem eller tilbage og svært at se noget er det rigtig?
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 18 Emner: 20 Svar: 1.252
Krejser er super organiserede, campen tæt på pitten er også tæt på sporvogns stationen. Den anden camp ligger noget længere væk.
Vær obs på at med autocamper er der stor risiko for at din bil bliver klemt ind blandt andre autocampere, og er dermed ikke noget man bare tager på tur i.
Turen til mulsane vil jeg klart anbefale, det er nærmest umuligt selv at komme dertil, uden en form for transport middel.
Ved at vælge morgen mad og aftensmad, slipper du for at jagte rundt efter det.
Frokost kan som regel klares i diverse boder ved banen(eller som tilkøb hos krejser)
feb 2003
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 38 Svar: 2.248
2: jeg vil IKKE anbefale køre paraden, jeg var fælt skuffet da jeg var dernede. Men Le Mans er meget sjov at gå og kigge lidt i.
3: ordentlig bus, de ekstra penge er givet godt ud.
Ellers ordentlig fodtøj, og ellers pak fornuftigt.
apr 2005
Følger: 34 Følgere: 24 Biler: 6 Emner: 15 Svar: 546
Lemans Gode råd søges