{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.984 visninger | Oprettet:

Gummiophæng til udstødning {{forumTopicSubject}}


Hej i BG..

Er ved at være godt og grundig træt, af de udstødnings gummi ophæng, man køber hos T.Hansen smiley
De er møre efter godt et års tid, og springe til sidst ..
Har endda oplevet udstødningen pludselig ligger ned på jorden, om morgenen når man kommer og skal have bilen på arbejde smiley

Hvor kan man få fat i nogle , der er af bedre kvalitet ?

Udstødning fra T.Hansen . Plejer jeg at give en god omgang kakkelovns-maling , og det forlænger levetiden med 1 - 1½ år.

Hilsen Mikael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gummiophæng til udstødning
  • #1   21. aug 2014 tag ud til et af de her udstødnings/dæk center og køb nogle der.

  • #2   21. aug 2014 Jeg har nøjagtig samme mening om de gummiophæng! smiley

    Jeg har før købt dem hos Mekonomen og der holdt de i mange år smiley


  • #3   21. aug 2014 De er mega ringe. Hvis jeg bruger en fra thansen, så sætter jeg et stål spændebånd omkring selve gummiophænget...

  • #4   21. aug 2014 Kiggede på dem fra Krogslund, men de ser ud til at være af samme type som dem fra T.Hansen.
    Refako har nogle fra Bosal , men om de så er bedre smiley

    Plejer at satte en strips omkring, som en salgs sikkerhedssele . smiley Så so skvatter udstødningen da ikke bare pludselig ned smiley



  • #5   21. aug 2014 Laver powerflex eller lign mon ikke ophæng i polyurethane?

  • #6   21. aug 2014 hvad med biltema ?

  • #7   21. aug 2014 Har faktisk ikke tjekket hos Biltema. Men mener ikke de har andet end sådan noget universal noget..
    Tror jeg skal prøve de Bosal som Refako forhandler.
    Eller smutte omkring en Quikpot og se hvad de har for nogle gummiophæng


  • #8   22. aug 2014 Dem jeg købte i Thansen holdt kun en måned, så lå udstødningen på vejen smiley

    Har købt nogle universal fra Powerflex, godt nok koster de 4 gange så meget, men den har siddet der i et par år nu, og de er stadig som nye.

    Køber dem på ebay.co.uk


  • #9   22. aug 2014 Kristian .

    Dem prøver jeg da lige at kigge på smiley
    Ja dem fra T.Hansen er rent ud sagt noget værre møg smiley
    Skiftede engang udstødning og kat på en Polo 6n2 . Der sad nogle på, som var rød/orange. De havde siddet på bilen fra ny og fejlede ikke en pind, De kunne faktisk genbruges smiley Og de sidder på bilen den dag idag. og fejler stadig intet
    Desværre stod der ikke noget navn eller andet på dem.


  • #10   22. aug 2014 Sæt en kraftig strip løst omkring og fikser den vha. mindre strips hele vejen rundt - på den måde overbelastes gummiophænget ikke og holder så forhåbentligt længere - ellers genbrug de gamle, hvis de er OK og skift dem ud med de nye, når/hvis det trænges.

    Tip: smør gummiet og jernslaget godt ind i silicone, både ved afmontering og påmontering - så går det hele lidt nemmere - og gummiet holder forhåbentlig lidt længere.


Kommentér på:
Gummiophæng til udstødning

Annonce