{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "udskiftning af bremser"
Udskiftning af bremser
Hej. Nogen der ved hvor lang levetid bremser på forhjulene kan forventes at have? Min mekaniker mener at bremser + klodser bør skiftes, men bilen har kun gået 75.000 km. Hvad koster sådan noget...
Hej. Nogen der ved hvor lang levetid bremser på forhjulene kan forventes at have? Min mekaniker mener at bremser + klodser bør skiftes, men bilen har kun gået 75.000 km. Hvad koster sådan noget...
Skrevet af: Anders B - 14. jun 2016
TESLA Udskiftning af bremser.
Hej BG. Jeg søger nogen som har erfaring eller har prøvet at udskifte bremser på en Tesla. Er der nogen ben i det? Jeg tænker særligt f.eks i forhold til den elektroniske håndbremse bagpå m...
Hej BG. Jeg søger nogen som har erfaring eller har prøvet at udskifte bremser på en Tesla. Er der nogen ben i det? Jeg tænker særligt f.eks i forhold til den elektroniske håndbremse bagpå m...
Skrevet af: Henrik H - 10. mar 2020
Udskiftning af bremser
Hej BG når der skal skiftes bremser, hvor tit skal man så skifte skiver i forehold til klodser.
Hej BG når der skal skiftes bremser, hvor tit skal man så skifte skiver i forehold til klodser.
Skrevet af: Mads M - 21. mar 2011
Spar penge på din forsikring
sep 2003
Følger: 29 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 79 Svar: 1.994
jul 2007
Følger: 40 Følgere: 40 Biler: 5 Emner: 181 Svar: 1.434
udskiftning af bremser på mazda 323