{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.685 visninger | Oprettet:

import fra holland {{forumTopicSubject}}

hejsa
jeg går og overvejer at hente en Mercedes 250D i Brummen i Holland, men er dog lidt i vildrede, jeg kan godt selv køre derned med en kammerat og køre i bilen hjem, men hvordan er det lige med regler osv. omkring prøveplader køber man bare de såkaldte eksport/ prøveplader og køre bilen hjem til Danmark eller hvordan skal man både have prøveplader i Holland, tyskland og danmark??
på forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  import fra holland
  • #1   7. sep 2014 i dag må du godt køre i udlandet med klisterplader du må dog desværre kun køre der ned og ikke køre en bil hjem og så må du køre fra grænsen og hjem hvis det skal være helt lovligt jeg tvivler på at det udenlandske politi ved at du ikke må køre hjem men kun ud, så hvis du ikke bare klasker et par klister plader på og køre den hjem, så snak med ham du skal købe bilen af om du eventuelt må køre den hjem med hans plader på eller om han kan hjælpe dig med at få en prøve plade fra hans politi du skal dog stadig huske at købe et sæt danske plader de koster 100 kr pr dag, da du ikke må køre en bil i danmark på udenlandske plader

• #2   7. sep 2014 Du kan købe sådan nogle prøveplader som virker i hele EU så du slipper for at have nye klar hver gang du skal over grænsen smiley
    Du skal bare udfylde papirre på hvor du køre fra og hvor til ...

• #3   8. sep 2014 hvor køber man dem ?

• #4   8. sep 2014 tror det er inde ved SKAT du kan få dem..
    Min veninde brugte dem da vi skulle hente hendes bil hjem fra Polen

Kommentér på:
import fra holland

Annonce