857 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Thomas A
Thomas A
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

engelsk eller us bil engelsk eller us bil

overvejer et projekt hvor man gå at gå hygge med i sin fritid jeg vil restaurere en gammel bil har læst at en MGB vil være fint projekt da reservedele stadig er let at finde men hvad er alternativet til MGB?? og hvad er alternativet hvis det skulle være US
krav til bilen: må ikke være sindssyg dyr at komme besiddelse af ,reservedele skal være billig og let at finde, gerne veteranbil

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Trappe støvsugning + trappevask 600 kr.
  • Bortkørsel af haveaffald - sten, fliser iblandet lidt grus/jord 1.750 kr.
  • træbeskæring gerne af Lars 2.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  engelsk eller us bil
  • #1   15. okt 2014 Ville vælge en MGC eller MGB GT frem for MGB. C'eren er den samme som B'eren bare med anden motorhjelm og Række 6 motor istedet for 4. GT'eren er en coupe med V8 motor smiley

• #2   15. okt 2014 Mustang, Corvette, Chevi Nova. Bellair, T-birds.

Der er så mange amerikanere at vælge imellem hvis man selv vil lave arbejdet smiley

• Nullermand
    Nullermand Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 100
    #3   15. okt 2014 Bare husk at det stort set altid ender med at blive væsentligt dyrere at købe en gammel billig bil at sætte i stand, end at købe en tilsvarende køreklar smiley

• #4   15. okt 2014 Jeg ville under ingen omstændigheder vælge engelsk...

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    okt 2014

#5   15. okt 2014 og hvad skal man regne at betale for MGC hvis man ikke er bange for at lave en hel del selv?? og hvad med us bilerne??

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    okt 2014

#6   15. okt 2014 #4 hvorfor ik??

• #7   15. okt 2014 Thomas - Fordi Britisk er være en Fransk smiley

• #8   15. okt 2014 Ferrari Mondail T fås rimelig billigt fortiden. smiley Der er måske fortjeneste på sådan en, her om nogle år. ?

• #9   15. okt 2014 Der gælder det samme for englænderne og amerikanerne. Er de skrotningsklare, så er de billige, men er de i bedre stand, så koster de lidt.

Prisforskellen på dem er ikke stor hvis du køber dem i deres respektive hjemlande, men der er nogle fragtomkostninger at tage hensyn til.

Personligt ville jeg til enhver tid vælge en amerikaner.

• #10   15. okt 2014 Hvad pris ligger du i hvis det skal være et projekt?

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    okt 2014

#11   15. okt 2014 det ved jeg ikke helt endnu er stadig på et meget tidlig stadig i mine overvejelser hvad er et realisk bud?? hvis det ikke skal være en komplet dødssejler man når at opgive

• #12   15. okt 2014 Der er projekter i stortset alle prisklasser... så du må gøre op med dig selv hvad du vil ofre og hvor meget du selv kan lave før økonomien slipper op?

Jeg selv er hoppet over på den anden siden af kloden og købt en af de mere sjældne japanske biler i Europa. Jeg gav 15000kr for en komplet bil der skal laves rust i fra top til tå, og jeg regner med at ofre minimum 50000kr i den og MANGE timer.

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    okt 2014

#13   15. okt 2014 er 20-25000kr for us bil urealisk??

• w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #14   15. okt 2014 Hvis det er dit første "store" projekt, så gør dig selv en tjeneste og køb en der trods alt er et overskueligt projekt og ikke alt for rådden.. Så er der større chance for at komme i mål før man går sur i det! smiley

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    okt 2014

#15   15. okt 2014 #14 det er det eller retter det bliver det

• #16   15. okt 2014 Du får ikke meget us bil for 20-25.000kr

• #17   15. okt 2014 Hvis du kun har 25.000 til en veteranbil får du ikke meget amerikansk. I det prisleje ville jeg personligt købe en Volvo Amazon og få den skudt i kælderen.

• #18   15. okt 2014 Men husk.. Det løber meget stærkt med pengene, når man er i gang med at restaurere en bil!

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    okt 2014

#19   15. okt 2014 hvad er så realistisk ???

• #20   15. okt 2014

Tag på udkig på veteranposten.dk

• #21   15. okt 2014 Med de penge til rådighed ville jeg også gå efter noget amazon.
    Har selv lige købt en for at sætte lidt i stand. Dog er de ikke lige så "sjove" at køre som en engelsk sportsvogn.
    Det bedste er at se et par stykker og som andre siger, finde en der ikke er rustet op og prisforskellen mellem en hvor man skal svejse forevigt og en der er nogenlunde pæn er næsten ingen ting.

• #22   16. okt 2014 Hej køb Chevy dem kan du altid få dele til, rimeligt nemt og billigt ,men 25.000.- kr er nok lige lidt nok til bil,og jeg tror man ville løbe død i projektet.Hellere smide min.50.000.- det ville du få mere ud af.Kig evt på smallblock.dk .Held og lykke.Mvh Mathis

Kommentér på:
engelsk eller us bil

Annonce