{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

opdeling af bilmærker på BG??? {{forumTopicSubject}}

Hvad er grunden egentligt til at der er en kategori der hedder "amerikaner"

En Ford er vel en Ford, uanset om den er bygget i US eller DE.

Og hvorfor har Cadillac, Chrysler mfl. deres egen kategori? Er de ikke amerikanske biler?

Så burde man jo også til at skelne mellem US bygget og DE bygget BMW/Mercedes mfl, eller hvad med Japansk bygget kontra engelsk bygget Toyota.

Det mest logiske ville da være, at en Ford er en Ford, og man så søger efter modellen Mustang eller Mondeo.

Sad bare og undrede mig lidt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opdeling af bilmærker på BG???
  • #1   14. jul 2005 Tror den har været tiltænkt biler som camaro, bel air, corvette, skylark osv - som man forbinder med "klassiske amerikanerbiler"

• #2   14. jul 2005 Gør det nemmere at søge, plus så bliver Daewoo (Chevy nu) ikke blandet med RIGTIGE Chevy...ret smart...

• #3   14. jul 2005 For mig er en Cadillac indbegrebet af amerikansk bilindustri, og det bliver da mere rodet af søge efter en cadillac når man både skal søge under amerikaner og cadillac.

Syntes det er noget rod.

• #4   14. jul 2005 Er enig med dig - tror blot det er lavet da der ikke var så mange herinde, og nu er det uoverskueligt for admin at skulle flytte folks biler rundt til deres respektive grupper.

• #5   14. jul 2005 Tror det er pga. tyske og amerikanske Ford'er skal være adskilt. Men så er det bare gået lidt galt med et par andre bilmærker, der også er kommet ind under samme amerikanske. Men bla. Hummer kan jo egentligt ikke være andre steder end under "amerikanske". Med mindre den får sin egen.

• #6   15. jul 2005 Total enig med Niels. Cadillac ER indbegrebet af amerikansk bilindustri, og hvis ikke den hører til under amerikanere, så må min hule røv skære tænder..

• #7   15. jul 2005 Jeg er stor tilhænger af den kategori der hedder amerikaner!
    For jeg gidder personligt ikke kigger 700.000 Eskorter igennem for at finde en Mustang eller min egen for den sags skyld.

Og som det allerede er nævnt så se det også fint at få de rigtige amerikanerbiler delt fra Daewooerne!

Kommentér på:
opdeling af bilmærker på BG???

Annonce