{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Trækker ikke helt ud i gearene? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved ikke hvordan jeg skal starte, jeg har siddet hos Volkswagen med deres tester, i flere timer og udsøgt fejlkoder, og skiftet alle de fejlkoder den har bedt mig om, nu er jeg noget til det punkt hvor det ikke er computeren der skal fortælle mig hvad jeg skal gøre, og det er selvfølgelig meget svært selv og bare lige finde ud af, jeg har brugt flere måneder på at finde ud af hvordan og hvor ledes, jeg synes nu jeg har givet lidt op, og søger nu noget hjælp eller noget i den stil, der skal til da computeren ikke vil svare på det lort lort, men anyway, det der sker er at min Golf 3 VR6'er normalt tager 6300 omdrejninger før det røde som starter fra 6400-8000 men min tager kun 5600 det vil sige den tager ikke de sidste 700 omdrejninger, når jeg sætter tester på svinet, så viser den ikke fejl i noget som helst overhovedet, jeg har skiftet de forskellige følere og sensorer, det vil sige ingen lamper lyser eller nogen fejl overhovedet på computeren, men nogen snakker om lambdasonde og andre snakker om benzin pumpen, men altså et andet spørgsmål er os hvor mange lambdasonder den kører med, bilen er fra 1997 bilen har kørt optimalt før i tiden, altså 240+ i 5 gear, hvor den kun kan køre 223 nu i 5 gear, fordi det er som om der er noget som slår fra og giver et ryk i bilen, ligesom at ramme omdrejnings begrænseren, men den rammer ikke når jeg kigger på speedometeret, det er det som er så mærkeligt, det virker mere som om det er elektronisk styreret, men det er den jo ikke, det stoppede med at virkede efter bilen have stået stille efter 1 år cirka, og det er ikke elektronisk styret fordi, så ville det ikke give et ryk i bilen som om den rammer begrænseren, altså på den måde, men hvis ingen forstår det her, med det jeg har skrevet her så er jeg virkelig på bar bund, jeg håber selvfølgelig på en masse hjælp eller ideer, og jeg beklager meget over grammatikken, jeg håber det er til at forstå, jeg takker mange gange på forhånd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trækker ikke helt ud i gearene?
Kommentér på:
Trækker ikke helt ud i gearene?

Annonce