{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

Suzuki liana lyder underlig ved start {{forumTopicSubject}}

Godaften bilgalleri smiley

Min suzuki liana lyder lidt sjov for tiden. Den er langsom til at starte, og når den starter, kommer der en mærkelig lyd som jeg ikke rigtig kan beskrive. Det er en årgang 02, 1,6'er med 188.000 km på bagen. Lyden er der nogle sekunder, og ellers kører den fejlfrit og uden mislyde osv. Koblingen fungerer upåklageligt, gearskiftet kører let og lækkert og kan uden problemer nøjes med at bruge en finger til at skifte rundt i gearene. Motoren trækker godt og jævnt hele vejen fra 1000 rpm og op; dog "hopper" den somme tider en anelse ved ca 10 km/t i 1. gear (ved stabil fart på 10 km/t, ikke under acceleration).

Hvad kan der være i vejen, og er det "kritisk"? Den bruger forresten nada olie. Frygter lidt, at det kan være noget med kæden, hvilket jo er lidt kritisk, så det håber jeg så sandelig ikke!

Har smidt video op, som kan ses her smiley
http://www.bilgalleri.dk/video/diverse_bil/55951-suzuki_liana_lyder_underlig_ved_start?status=1


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki liana lyder underlig ved start
  • #1   13. nov 2014 for mig lyder det som en træt starter der ikke kan slippe indgrebet - og det virker heller ikke somom der er så meget knald i den, hvis altså dit batteri er iorden.

  • #2   13. nov 2014 Pyh.. Det lyder lidt mere betryggende! Jeg har også selv tænkt batteri, eller starter.. Den snurrer nemlig meeeeeget langsomt, når den skal starte. Jeg kørte 2 x 70 km i går, med 140+ et stykke af vejen, så den burde da have givet batteriet noget strøm?

    Men anyways.. En starter.. Det kan vel ikke skade resten af bilen? smiley


Kommentér på:
Suzuki liana lyder underlig ved start

Annonce