{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Octavia værdi af importbil ? {{forumTopicSubject}}

En bekendt har spurgt om hjælp til at sælge hans Octavia TDI , men hvad kan den sælges for ?

Der er umiddelbart ikke nogen magen til, det er en tysk "Style" model med en masse udstyr, klimaanlæg,ratbetjent fartpilot og radio,armlæn, tonede ruder osv. Han påstår den har 115 hk ?
Når man slår den op på nummerpladen yy24309 står den som en 2007, men den er fra 2004 Hvor meget betyder det på prisen ?

De har selv importeret den og fået service i tyskland, bilen har ca. kørt 207000 km, det er en combi. Har i nogle ideer til at hjælpe med at komme nærmere til den "rigtige" pris ?
På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Octavia værdi af importbil ?
  • #1   6. dec 2014 Hvis det var mig vil jeg sætte den til omkring de 65000, ud fra den beskrivelse du har givet.

• #2   6. dec 2014 Masser af udstyr= klimaanlæg,ratbetjent fartpilot og radio,armlæn, tonede ruder? Det tror jeg de fleste Octavia kører rundt med smiley

• #3   6. dec 2014 Min første indskydelse var også Ca. 60000 kr, men kan se at den nyere model også er ved at være nede i de 65-70000 kr dog med flere km og måske lidt mindre udstyr.

Mange vil vel vælge den nye i stedet for ?

• #4   6. dec 2014 #2 Indrømmet, jeg har ikke selv kørt i bilen smiley Ikke alle Octavia har Klimaanlæg, mange har dog aircondition, ikke alle har fartpilot, om det betyder det store om det er ratbetjent eller ej ?? Jeg kører fint uden fartpilot, bruger bare mit højre ben, men for andre er det vigtigt smiley

• #5   6. dec 2014 Nyere og kørt mere til samme pris = så ville jeg nok vælge den der var en lille smule ældre og ikke havde kørt så meget.
    Men igen - det er en smagssag fra person til person, så sæt den til den pris I selv mener at bilen er værd og hvis den så ikke bliver solgt, så prøv at sæt den lidt ned ad gangen.

• #6   6. dec 2014 Hvor meget betyder det at den står som 2007 og er det normalt når det er import, at man ikke registrerer efter første reg. i tyskland. ? Jeg forstod på ham at han har købt den som brugt og derefter selv importeret.

# 5 Det ender da nok med at sætte en pris som sælger synes er god, og være åben for et bud, ville bare gerne høre BGs ca. priser og evt. meninger, særligt om årgangen smiley

• #7   6. dec 2014 Den har jo ikke mere udstyr end alle de andre Octavia for den tid. Det er med garanti en 105hk PD motor. Den nye model er nede i 60. Så et sted mellem 45 og 50.

• #8   6. dec 2014 Lidt Googlesøgning: Style bygger på en Ambiente model, Style udstyr : aircondition Climatronic , musiksystemet Symphony CD , en on -board computer , fartpilot, en regnsensor og en multi- funktion rat.
    Og det er nok nærmere en 110 HK , måske der er nogle Skoda folk der kan kontrollere det ud fra nummerpladen ??

#7 Tror trods alt ikke at ALLE Octavia har det samme udstyr. At det ikke nødvendigvis giver en højere pris , ved jeg godt , men det burde da gøre den mere attraktiv ?

Kommentér på:
Octavia værdi af importbil ?

Annonce