{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Værdi af Octavia 2 {{forumTopicSubject}}

En lille forespørgsel, hvad kan man få for en Octavia 2, uden afgift, den har kørt perfekt, lige indtil nu, tror det en dyse der driller (vw betaler for selve dyssen, da de har livtids garanti på dem) Købte bilen fra ny af, så samme ejer, fuld servicebog osv. Facts,2007, den har kørt 330tkm, 2.0 TDI/DSG elegance, fuld sort læderkabine med varme for og bag, den store lydpakke med 12 højtalere, sunset ruder, maxidot display, xenon, hævet lastgulv bagi, aft. træk, nysynet uden anmærkninger i SE for et par måneder siden, den har lidt ridser og mærker rundt omkring, men generelt er den pæn, har købt ny sidste år, så får den ikke brugt desværre :)) Hvad siger folket? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værdi af Octavia 2
  • #2   6. dec 2015 Man kan vel næppe sige at jeg giver problemet videre, i og med jeg oplyser at problemet er der!? Tanken var der måske var nogle der kunne bruge stumperne, læder, xenon, dsg etc. Etc. Har købt ny bil, den står bare og fylder smiley

• #3   6. dec 2015 25000

• #5   6. dec 2015 Priserne på en alm herhjemme med 2.0tdi motoren starter ved 45-50000kr. Så afgiften fra og besværet med det, ja din har udstyr, det er også lidt værd. Men bilen er og regne for defekt, medmindre du laver den dyse.

Du er eneste ejer, godt.. Men den kombo, 2.0 pd, samt dsg?? Kan være dyre ting, NÅR de går istykker.
    Har du skiftet motorolie for hver 15000km, samt gearolie for hver 50-60000km spm MAX?? Hvis ikke, ville jeg ikke røre den med en ildtang desværre.

• #6   6. dec 2015 Johan, som sagt er der fuld service på den, inkl DSG service ved hver 60tkm som bogen foreskiver smiley Den kører sådan set fint, og har det gjort det lige indtil nu, tog den på arbejde den anden dag bare for batteriet ikke skulle være helt dødt, der begyndte den så at hakke i det, slukkede og startede igen, så kørte den igen, men det kom igen lige før jeg parkerede den hjemme igen, kan godt være jeg bare skal få den lavet, men hvis der nu lige sad en og kunne bruge stumperne ville det være nemmest da jeg har 3 andre biler smiley

• #7   6. dec 2015 Billede?

• #8   6. dec 2015 Sorry, der er jo billede i din profil

• #9   6. dec 2015 Yes det den sorte på profilen smiley

Kommentér på:
Værdi af Octavia 2

Annonce