{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.126 visninger | Oprettet:

Blev da lige stoppet af et betjent par. {{forumTopicSubject}}

Skulle lige handle.
På min vej hjem kommer der en patruljevogn op bag mig.
Jeg vælger så en lidt alternativ vej hjem, dog fører den direkte til hvor jeg bor, intet skummelt eller suspekt i det.
Viser af, kører pænt, alt i fineste orden.
Patruljevognen følger efter, og vælger så at stoppe mig. Fair nok.
De skal se kørekort, spørger om jeg har drukket (kl var knap 10, så nej).
De siger de stopper mig, fordi jeg kører ind ad en suspekt vej, en vej som ingen bruger (nok bortset fra dem der bor i de 5 huse på vejen).
De vil så gennemgå bilen, og bider mærke i mine øjenskygger, og siger de må ikke være der (på en Opel Zafira skygger de altså ikke for lyset på nogen given måde).
De påtaler min bil er for lav, og jeg skal have godkendelse for en sænkning (bilen står helt og aldeles std. som en OPC´er nu kan stå).
Påtaler jeg ikke kører med vinterdæk, og mener det er uforsvarligt og direkte tåbeligt (de kan se jeg kører med originale alu´er, men ser ikke der er vinterdæk på, hvilket jeg gør dem opmærksom på).
De siger så, ingen kører med originale fælge i 17" (min er så født med det).
Indtil nu har de intet fundet.
De beder mig åbne motorrummet.
De ser en BOV, og vælger derudfra at give mig en synsindkaldelse, da de har punkter nok.
Endvidere mener de bilen er chiptunet, da den jo har turbo, og de fleste (nu kommer de sjove) dieselbiler jo er chiptunede (mener ikke min OPC´er er en diesel, men kan jo tage fejl).

Den er jeg spændt på den tur i synshallen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blev da lige stoppet af et betjent par.
Kommentér på:
Blev da lige stoppet af et betjent par.

Annonce