1.188 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Så blev man"
så blev man snydt :(
Ja så blev det min tur til at blive snydt!. har købt en bil på sjælland og bor selv ca. 400 km fra sælger, da det var min drømme bil valgte jeg at stole på sælger for ikke at miste bilen, bilen st...
Ja så blev det min tur til at blive snydt!. har købt en bil på sjælland og bor selv ca. 400 km fra sælger, da det var min drømme bil valgte jeg at stole på sælger for ikke at miste bilen, bilen st...
Skrevet af: kennet l - 4. nov 2011
Så blev man sq...
...single igen... Send pat-links...har snart middagspause:-p Tak Dennis
...single igen... Send pat-links...har snart middagspause:-p Tak Dennis
Skrevet af: * Dennis * - 17. sep 2010
Spar penge på din forsikring
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.688
Men ham her han, selvom han ifølge ham selv ikke er hvid, godt undskylde for slaverne
http://www.youtube.com/watch?v=Hz-bu84-hWA
maj 2007
Følger: 98 Følgere: 97 Biler: 10 Emner: 69 Svar: 2.236
jan 2006
Følger: 87 Følgere: 63 Biler: 12 Emner: 340 Svar: 1.806
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 155 Svar: 2.511
http://i703.photobucket.com/albums/ww37/CanadianStormtrooper/kill-it-with-fire-demotivational-poster-1235695993.jpg
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 35
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.688
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.745
Sidney Lee, Amalie, alle fra paradise hotel og lign. programmer, single liv, unge mødre og hvad det ellers hedder alt sammen - den eneste fællesnævner er lav intelligens og et ønske om at være en medieluder!
Men hvad, det fortæller jo noget om befolkningen generelt! De er så overeksponerede at selv os der aldrig har set et eneste af disse programmer kender titlerne på dem samt min én person der har deltaget - For det er sgu ligegyldigt om man prøver at undgå dem - For de er i alle medier! Ham den lille rødhårede fedling her er bare et udtryk for nøjagtigt det samme! "Se mig, hør mig"
Specielt slemt er det dog i Danmark, hvor ingen må være bedre end andre, vi skal alle være¨så forbandede lige, så dem der bliver hørt, skal helst ikke være eller kunne noget som helst, så kan alle grine med og ingen får ondt i røven!
Sgu da en være nation af tabere vi er ved at blive til!
Og nej, lad nu være at komme med den sædvanlige "hvis du er så utilfreds, så find dog et andet land at bo i" - Hvis alle "løste" problemerne ved at smutte, så ville det da være helt ad helvedes til! Ikke at noget bliver løst med et indlæg på BG--Medmindre det handler om nye fælge til en Opel Ascona
Så blev man da lige sat på plads..