{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.924 visninger | Oprettet:

så blev man snydt :( {{forumTopicSubject}}

Ja så blev det min tur til at blive snydt!.

har købt en bil på sjælland og bor selv ca. 400 km fra sælger, da det var min drømme bil valgte jeg at stole på sælger for ikke at miste bilen, bilen stod fornuftigt i pris og jeg fik billeder osv. samt en beskrivelse af bilen som stemte godt overens med hvordan den så ud på billederne, spurgte gentagene gange sælger om bilen fejlede noget!, igen og igen fik jeg afvide at der kun var meget få fejl som var uden betydning for bilens virke.
sælger bliver ved med at komme med undskyldninger for at jeg skal overføre bilens pris til ham, hvilket jeg nægter da det er en pæn sum penge, til sidste går jeg med til at overføre ca. 50% af prisen og får som aftalt sendt bilens nøgler og reg. attest, her lyser allerede nogle lamper da det er tidligere ejers navn der står på attesten, beder sælger om en forklaring på dette uden at der kommer andet end "det havde jeg glemt". hmm. ja okay. jeg ringer til politi og motor kontor, der er dog ikke noget mistænkeligt at komme efter så jeg stoler på sælger, dumt, efter en masse skriven frem og tilbage og undskyldninger for at han ikke kan være tilstede når jeg henter bilen, overføre jeg de sidste penge og fik hentet bilen i aftes.

bilen så godt ud og standen passede med km tallet. men da jeg åbnede bagagerummet blev jeg bange. der stod batteriet!, (høre hjemme i motorrummet), åbnede motorrummet, og det var et mindre godt syn, startede bilen op, det var ingen problemer, men den tog ikke rigtig ladetryk og turbo'en hylede a helvede til og bilen lugtede fælt af brændt olie..

status nu. bilen blev transpoteret med dansk autohjælp hjem, da jeg omreggede samme dag er der usikkerhed om hvorvidt den transport bliver dækket, bilen står med formentlig en defekt turbo og muligvis mere.

så ja.. jeg har sikkert dummet mig ret voldsomt her det er jeg helt klar over. men for satan da jeg er negativ! negativ over at en sælger ikke kan være ærlig omkring tingene.
så status er nu at den er kommet op på en kammerats onkels hobby værksted hvor vi skal igang med at undersøge bilen grundigt hvor efter hele sagen ryger til advokat. advokaten bliver også allerede kontaktet i dag for at sætte ham ind i tingene og høre præcist hvad vi skal gøre herfra.

det var lige lidt brok som jeg lige måtte ud med!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så blev man snydt :(
  • #1   4. nov 2011 undskyld, hvad vil du bruge en advokat til?
    Så vidt jeg kan se er det en privat handel det her?


  • #2   4. nov 2011 den er desværre købt. i havde jo en aftale. så tror ikke der er noget at gøre:S


  • #3   4. nov 2011 det er træls man ikke kan stole på folk men havde nu aldrig overført penge for bilen var prøvet. det er virkelig dumt men som du selv skriver så ved du det jo godt...

  • #5   4. nov 2011 sælger har handlet i ond tro da de fejl har været åbenlyse for ham! og han har ikke informeret mig om dem. det kaldes ond tro.

    og som jeg skriver ja jeg har også begået fejl her, men det frifinder ikke sælger for at handle i ond tro.

    men man kunne jo næsten ikke forvente andet end den reaktion her inde fra.


  • #6   4. nov 2011 hvilken bil snakker vi om?? fordi du kan høre din turbo, er da ikke betydende med at den er færdig.

  • #7   4. nov 2011 kasper

    ja der er lavet slutseddel på handlen det gør jeg ALTID.


  • #8   4. nov 2011 sten

    eftersom jeg har en del erfaringer med biler så ved jeg godt hvordan en turbo lyder.

    og den hyler og lyder som om vingerne skraber på, der kommer "olie" røg fra den og den lugter af brændt olie. og bilen tager ikke ladetryk.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #9   4. nov 2011 Normalt synes jeg det er ærgeligt at høre om folk der bliver snydt herinde gang på gang. Men den der bad du sgu godt nok selv om.

  • #10   4. nov 2011 En anden gang kan du jo bede om at få den kørt til Appuls og få et tjek til en 400 kr eller hvad det nu koster så tjekker de den igennem og hvis sælgeren ikke har noget imod at gøre hvis du betaler så er den nok i orden...

  • #11   4. nov 2011 Ja det var da heldigt du i det mindste fik bilen ..... Åhhh Gud at folk kan være så dumme !!!! "har langt til sælger" ja vor herre til hest mand

    Kan sku godt forstå der er nogen der svindler når det er så nemt

    Og nej der er vel intet at komme efter .... Hvis du opdagede motor var gal, kunne du jo bare have kørt igen .... Nåååår nej du havde jo overført 50% af prisen UDEN at have set bilen ... Hvad fanden tænker du på?!

    Kan godt være du ved du har dummet dig.. Men det kunne du sku have vidst fra start
    Lige lidt morgen galde fra mig


  • #12   4. nov 2011 tja man skal jo kunne stole på hinanden,har da op til flere gange solgt biler til sjælland,hvor køber har overført helt op til 100000 kr for en bil de ikke har set,og så hentet bilen ved lejlighed,og der har aldrig været nogle problemer,nok især fordi jeg er ærlig om bilen jeg sælger

  • #13   4. nov 2011 Føler med dig, træls og blive snydt, men hvor dum er du ??

  • #14   4. nov 2011 alt for mange penge det drejer sig om, så ville jeg sagsøge ham for alt han ejer!

  • #15   4. nov 2011 Autolakeren; det er jo ikke alle der er det som vi kan høre... Og så er det vel bedre at køre 500km end at miste 50,000kr ?

    Folk snyder så længe der er folk der kan snydes


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #17   4. nov 2011 AUTOLAKEREN du må da handle biler med Kennet L fremover så.
    I sender vel også penge, dankort samt koden dertil hver gang i får en mail om i har vundet i et afrikansk lotteri.


  • #18   4. nov 2011 kasper, uanset, så hvis sælger har handlet i ond tro, altså direkte defekter på ting der kun kan have været der før, så hænger han ikke selv på den, så kan det sgu lade sig gøre

  • #19   4. nov 2011 Det er simpelthen for dumt!! Man kan jo ikke rigtig have ondt af dig når du har købt bilen på den måde..

    Men vi må da håbe at den er til at redde uden for mange omkostninger.

    Jeg syntes du skal kontakte retshjælpen (det er gratis), jeg har en kammerat der købte en Golf der havde en del problemer, han fik et forlig hvor sælger betalte ½ af værkstedsregningen, så det er værd at undersøge..


  • #20   4. nov 2011 Slutter mig til Hartmann's opslag, det er SATME for dumt og overfører penge til nogen man ikke kender for noget man ikke var set. Der gør man bare IKKE!

  • #21   4. nov 2011 Hvor vil du hen med indlægget ?

    Vi kan ikke sige at sælger er et dumt svin eller andet, da der altid er 2 sider af samme sag.
    Desuden ved vi intet om bilen, såsom km, pris eller alder.
    Hvis du har købt en 20 år gammel bil, ja så er det vel forventeligt at turboen er slidt, og det er ikke en mangel.
    At batteriet står i bagagerummet kan der være flere grunde til, men en mangel er det heller ikke.

    Hvordan du kan finde på at betale for en bil du ikke har set eller prøvet er en gåde, og det er vist helt din egen fejl. Jeg kan ikke se at sælger har været i ond tro, men til gengæld kan jeg se at du har dummet dig gevaldigt.
    Hvis du mener at du har ret, så tag den videre, evt til retten, men forbered dig på at det kommer til at koste dig flere penge, for jeg er sikker på at du taber den i retten.


  • #22   4. nov 2011 altid rart at folk kan være så kloge herinde og rakke ned på en.. man kan altid stole på jer!. det er rart :).

  • #23   4. nov 2011 Kennet hvad havde du regnet med? du fortæller os selv hvor dum du har været og vi giver dig bare ret ..

  • #24   4. nov 2011 jamen hva var meningen med det her indlæg at vi skulle syntes det er synd for dig og rakke ned på sælger, i en sag hvor vi kun kender til de dumme ting du har gjord????

  • #25   4. nov 2011 hvilken bil model er det?

  • #26   4. nov 2011 Få du talt med advokaten, og husk at fremlægge ALT korsbondance hvor sælger skriver at der "intet af betydning fro bilensvirke" er galt med bilen, så har du faktisk en rigtig god sag, for købeloven omhandler altså også privathandel, dvs. du kan også ophæve handlen inde for en given tidsremme, du skal bare meddele det skrifteligt til sælger (husk at sende det anbefalet så du har bevis på det er sendt/modtaget)

    Og slår alt andet fejl: 2 stk.130 kg. Rocker med hvert sit bøllebat, de vil skide på købeloven...... smiley


  • #27   4. nov 2011 Min retssag med en lignende sag tog over to år! Jeg var heldig og fik dækket alle mine omkostninger plus fik penge for at have køretøjet parket og fik gode renter på de penge køretøjet stod mig i.

    MEN

    jeg fik kun ret da 1) sælger lavde en række dumme fejl 2) i købskontrakten var heste og tuningen skrevet ind, dvs. der skulle kun et rullefeltsattest til for at bevise at hestene ikke var tilstede og 3) (som er meget vigtig) at sælger var prof. racerkører og vidste hvad han solgte af lort = ond tro.

    Hvis din sælger bare er en alm. mand og din købskontrakt ikke er særlig god så glem alt om en retssag.

    I dk er er både dommer og advokater bløde i skallen, de tjener så mange penge for at lave ingenting, de laver ingenting i din sag! (har jeg selv været udefor). Hvis du ingen retshjælp forsikring har står du med 50-100.000 kr i sagsomkostninger til sidste og du får ikke ret i DK.

    Som min advokat sagde til mig, det bedste råd i sådan en sag er at opsøge rockere og bede dem ordne sagen. I det danske samfund bliver du nemlig beskyttet af loven hvis du snyder og bedrager andre.


  • #28   4. nov 2011 Desuden skal der lige siges at du kun kan få penge af sælger efter dom HVIS sælger har penge, har sælger ingen penge = ingen penge til dig. Så du skal ligeledes sikre dig at sælger har fast arbejde osv. Da du ikke har mødt ham, ikke kender hans adresse osv, ville jeg nok antage manden ingen penge har...

  • #29   4. nov 2011 Ja - sådan er nogle folk. Det er vanvittigt.

  • #30   4. nov 2011 Skal nok også lige undersøge om der er restgæld i den......
    Og få nu tjekket bilen hos A+ istedet for et privat sted......


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #31   4. nov 2011 Rene link lige til den påstand du kommer med der ? Du mener altså man bare kan købe en bil i en privathandel og 6 dage efter bare tage tilbage og kræve pengene tilbage.

  • #32   4. nov 2011 Rene .

    Du er da vist ikke for kvik.

    "Få du talt med advokaten, og husk at fremlægge ALT korsbondance hvor sælger skriver at der "intet af betydning fro bilensvirke" er galt med bilen, så har du faktisk en rigtig god sag,"

    Du ved intet om bilen.

    "Og slår alt andet fejl: 2 stk.130 kg. Rocker med hvert sit bøllebat, de vil skide på købeloven...... :-D"

    Ved du godt at opfordring til vold er strafbart ?



  • #33   4. nov 2011 dr. bombe

    ja det har du helt ret i. men har retshjælp med i mine forsikringer.

    rene
    der er ingen restgældi bilen.


  • #34   4. nov 2011 I en verden med NemID, er der ingen grund til at overføre beløbet før du har set og prøvet bilen..

    Har satme ikke ondt af dig smiley


  • #35   4. nov 2011 Hold da op hvor lamt...man overføre sgu da ikke penge for en bil uden man har set den..Det er da toppen af dumhed,og nej jeg har sgu ikke ondt af dig!!

  • #36   4. nov 2011 har fandeme heller ikke ondt af dig, du ligger som du har redt, idioti straffes!

  • #37   4. nov 2011 Som rene skriver. Selvom det er privat, så gælder købeloven stadig og hvis sælger har handlet i ond tro, og du kan bevise det, så var du en god sag vil jeg mene.

  • #38   4. nov 2011 Kæft hvor folk snakker som om de ved noget.



  • #39   4. nov 2011 Du er jo bare for dum, længere er den ikke?

    Hvordan kan du som, undskyld mig, 25 årig, have en masse viden og erfaring om biler., som du skriver længere oppe??


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #40   4. nov 2011 Jonas The Boss . Det er sgu ikke nemt at bevise en sælger handler i ond tro ! Derfor bør an tage ud og se på bilen før man betaler.

  • #41   4. nov 2011 NAPPA & NYLON : hvis man er uddannet mekaniker kan man når man er 25 have 7-8 års erfarring med biler hver eneste dag, det vil jeg kalde en del erfarring...
    ellers kan man som mig jo også have haft en del handler i ryggen, jeg har for eksempel mere erfarring med bilhandler end fx min far eller andre på hans alder

    vil dog sige at det i mine øjne også er utroligt dumt at købe ubeset, det kan bare give så meget bøvl!


  • #42   4. nov 2011 du har dummet dig godt og grundigt!!



  • #43   4. nov 2011 Det er da også for dumt at betale inden man har set den,så du er jo selv skyld i din situation desværre.Man skal ikke stole på alle mennesker

  • #44   4. nov 2011 Det er ikke svært at regne ud hvem der er skovlen her. Jeg har virkelig svært ved at have ondt af dig. Når man handler bil på den måde så er man sgu selv ude om at man bliver snydt. Jeg siger ikke at det er iorden det sælger har gjort, for det er det ikke. Han er et dumt beregnende svin. men du har virkelig ikke tænkt dig om her. Den handel er et eksempel på hvor dumt man kan opføre sig.

  • #45   4. nov 2011 Købelovens almindelige regler gælder for handel mellem private, men reglerne om forbrugerkøb gælder ikke. Det betyder, at det som udgangspunkt er aftalen mellem de private, der indeholder de vilkår, der gælder for det pågældende køb, fx at en vare er købt som beset eller med diverse mangler. Eller sagt på anden vis, så kan private udmærket aftale noget andet end det, der fremgår af købelovens almindelige regler, for de gælder kun, såfremt parterne ikke har aftalt noget andet.
    Købeloven giver ingen fortrydelses- eller returret - heller ikke når forbrugere køber varer i en butik, dvs. efter købelovens regler om forbrugerkøb. I stedet indeholder købeloven regler om, hvad en køber har af muligheder, hvis der er mangler ved en vare, fx at få et nedslag i prisen eller ophæve købet. Men - og med stort: MEN - når det gælder handler mellem private, er der ingen lette løsninger som Forbrugerklagenævnet, hvis parterne efterfølgende bliver uenige. I stedet må den utilfredse part anlægge en egentlig retssag, og det vil som oftest ikke være den økonomiske risiko værd.

    I en sag om fx brugte fælge vil de færreste private løbe procesrisikoen, hvis der er tale om et køb til nogle få hundrede eller et par tusinde kroner. Alene advokatudgiften kan let løbe op i 15.000 til 20.000 kr.

    Desuden er der ofte et stort bevismæssigt problem ved køb mellem private, for der foreligger sjældent en detaljeret skriftligt købsaftale. Og mundtlige aftaler er ikke noget værd rent bevismæssigt.

    Lad mig tage dit eksempel, for her vil du som køber af en genstand fra en anden privat person kunne ophæve handlen og kræve dine penge retur, hvis der er en væsentlig mangel ved genstanden. Men når der er tale om en brugt genstand, som du fx har købt via en annonce i Den Blå Avis, skal det afgøres efter en særlig skala, hvad der anses for en væsentlig mangel. Nemlig en skala, der tager udgangspunkt i, hvad du kan forvente at få af fx brugte fælge til den pågældende pris.

    Er der efter denne skala en væsentlig mangel ved en fælg, og har sælgeren ikke taget et forbehold, fx købt som beset, kan den private køber ophæve hele købet. Men det store problem opstår, hvis sælgeren ikke vil være med til det, for så har køberen kun mulighed for at komme videre med sagen via en egentlig retssag.


  • #46   4. nov 2011 Ricko: NEJ, en del erfaring har man, når man som f.eks mekaniker eller anden kyndig uddannelse har skruet eller handlet i 15-20 år, minimum. Så er der ikke så meget der kan overraske. Men lad det nu ligge. Manden har dummet sig godt og grundigt, så må man lære af sine fejltagelser og komme videre, bilen kan sikkert laves for x-antal kroner og blive i en sådan en stand så ny ejer bliver glad igen, og en lærdom rigere. God weekend

  • #47   4. nov 2011 Det var så sidste gang du gjorde det!
    Men lad dig nu ikke slå ud, lav bilen, og grin af det.


  • #49   4. nov 2011 Hjernedød handel det er satme din egen fejl ikke hans og du vinder aldrig noget uanset hvor mange advokater du får fat i.

  • #50   4. nov 2011 ak ja ,du er nok ik den sidste idiot der er blevet født !

  • #51   4. nov 2011 ØV ØV og atter ØV.
    Trist sag du står med. Jeg ville ligge sag an. Det kan godt værre det er en privat handel, men det giver ikke sælger ret til bevidst at lyve overfor dig, hvilket han har gjordt. Han oplyste jo at de fejl der var ikke var af nogen særlig betydning.


  • #52   4. nov 2011 Casper. Det kan vi godt blive enige om. Men muligheden er dér hvis man har beviser.

  • #53   4. nov 2011 Spm en anden siger i en verden med nem ID er det der mere end dumt. Har man ikke kontanter med, låner man sælgers computer i 5 min. og vupti er pengene overført mens sælger ser det. Alle er glade og ingen er snydt..

  • #54   4. nov 2011 Jeg undres over folk sprogbrug her inde. Vi har set disse indlæg før rigtig mange gange, og nej i de fleste tilfælde vil der ikke være noget og gøre. Hvad ret giver det så jer andre til og kalde ham idiot, dum og andre ukvemsord....? Han skriver her inde fordi han har noget han vil dele med os andre og måske gerne have et andet synspunkt på. Hvis alle tager "røven" på alle så skal vi jo heller ikke stole på jer der er så kloge her inde når i har en bil til salg eller det er måske noget helt andet...? Synes det er skræmmende at folk ud over og være hjælpsomme så lige får smidt en kommentar hvor man bruger ukvemsord.

    At han ikke har set bilen før køb, er måske ikke smart men ikke umuligt at man sagtens kan lave en god handel på den måde. Dog i dette tilfælde er der jo ingen tvivl om at sælger har handlet i ond tro. Bilen står jo ikke bare og laver de fejl der selv. Så den skal da bare ind og vende i retten.



  • #55   4. nov 2011 det er sku da dumt og lave et indlæg når man har dummet sig så meget

  • #56   4. nov 2011 er det ik bare at få skiftet den turbo, eller renoveret den, og kom videre... kan godt se det, men det er jo din egen skyld...!!

  • #57   4. nov 2011 I mange tilfælde vil det være billigere at få bilen lavet, og glemme alt om det, fremfor at tage den i retten, det kan godt blive en bekostelig affære.

    Men held og lykke med bilen.

    Jeg er dog lidt nysgerrig efter hvad det er for en bil, for den må være ret speciel, set ud fra at det var en drømmebil, og du var bange for at den skulle blive solgt før du fik den... smiley ?


  • #58   4. nov 2011 da det er en bil der er lavet i begrænset antal og der kun er blevet solgt en herinde i det sidste stykke tid så vælger jeg for nu at holde det lidt tæt. da jeg ellers tror at det vil komme for tæt på udhængning.

  • #59   4. nov 2011 Gå i banken og spørg om de kan få pengene tilbageført..

    kan de det - så smider du bare bilen tilbage hvor du tog den smiley

    Meen det duer nok ikke..

    men ja, ikke smart at overføre penge (og det lyder som om det er mange) uden at have set varen..

    men held og lykke, tror du står svagt i en retssag.. smiley


  • #60   4. nov 2011 Hvorfor er det en hemmelighed hvilken bil det drejer sig om?
    Og hvilken pris har du givet for den?


  • #61   4. nov 2011 • Attermann •
    vi er ikke i usa.

    kennet L
    du har dummet dig. jeg ville ALDRIG købe en bil uden at havde set på den. med mindre bilen var så lavt sat at jeg uanset hvad kunne komme ud at den ved at skrotte den og komme ud med et 0.
    400km er intet det er 3½ time i bil. stod du og manglede en bil så kunne du vel tage en vens bil eller få en til at køre med dig..


  • #62   4. nov 2011 JEg vi nu gerne vide det hvad bil det er. Send bare en Pb

  • #63   4. nov 2011 KENNETH: DU SKRIVER.

    så status er nu at den er kommet op på en kammerats onkels hobby værksted hvor vi skal igang med at undersøge bilen grundigt

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    He He, der er mange der sikkert har sagt og skrevet det til dig, DET VAR JO DET DU SKULLE HAVE GJORT INDEN DU BETALTE SÅ MEGET SOM EN BØJET 2 KRONE

    Lad det være en rigtig SUR OG DÅRLIG oplevelse som du har lært rigtig meget af, det gælder også alle andre der rigtig gerne vil ha deres drømmebil, og bliver forblændet i deres iver på at få fat på den.


  • #64   4. nov 2011 400km er da ingenting, sammenlignet med at stå med en bil der ikke er noget værd, ja, jeg fatter det virkeligt ikke.

  • #65   4. nov 2011 Læg et depositum på max kr 1.000, så har du vist din gode vilje.
    Se bilen.
    Prøv bilen.
    Hav ALTID en mærke kender med, helst en der dagligt har arbejdet i mærket.
    Bliver i enige, så skriv ALTID en FDM slutseddel ud og udfyld den sammen, og lav en kopi så i begge har slutseddel.
    Jeg ved ikke hvad der kunne få mig til at overføre alle pengene, uden at kende hverken bil eller mand!
    Har du et link til annoncen for bilen eller et screenshot, og hvor så du den annonceret til salf henne?
    PS! Sælger er helt klart i ond tro og du kan føre sag mod ham, ofte set og ofte vundet.
    Mvh Allan


  • #66   4. nov 2011 Prøv evt også at kontakte forrige ejer, han kan jo også fortælle om han har fortalt noget om bilens mangler til ham du købte af, har han det er det yderligere et plus i din sag.

    Hvad kostede den bil og hvad er det for en?

    Hvad koster sådan en ellers normalt i den satnd du troede den var i?


  • #67   4. nov 2011 Hvis du kan trække pengene tilbage så gør det med det samme, så må sælger selv sørge for at få bilen fragtet tilbage. Kan du kun få de sidste 50% tilbage må du betragte det som rabat.
    Skynd dig hen i banken og hør hvad de kan gøre for dig, løøøb...


  • #68   4. nov 2011 Allan(Kolding) R

    har undersøgt med banken og eneste vej er advokat.

    forrige ejer er forsøgt kontaktet uden held.


  • #69   4. nov 2011 rigtig ærheligt. man skal ikke stole på andre end sig selv og sine nærmeste. nu er 400 km jo ikke så langt at køre for at hente en bil.
    var nede i tyskland og hente min e39, 800 km. min chef gjorde mig den tjeneste at køre med og han betalte faktisk halvdelen af benzinen. jeg havde også snakket med sælger en del og set massere af billeder. men man handler ikke uden at ha set og prøvet bilen 100 %. jeg var,hvis ikke bilen havde været som den var, parat til at køre de 800 km hjem igen tomhændet. men bilen var fin.
    så at køre lidt rundt i dk for at skulle se på bil, burde ikke holde nogen tilbage!


  • #70   4. nov 2011 Enig Man kan aftale pris på forhånd, men betal ALDRIG uden at ha set og prøvet den.
    Det at han ikke svarer tyder jo også på dårlig samvittighed, i den grad!
    Var der nogen links til bilen og annoncen?
    Vel ikke en herinde fra?


  • #71   4. nov 2011 allan

    jo en herinde fra.

    bilen og annoncen er slettet fra BG.


  • #72   4. nov 2011 Kan du ikke lige ligge et link til mig PB?

  • #73   4. jul 2013 Bliver spændende at høre hvad det er for en bil... Drømme bil, Sjælden model, kun en til salg på bilgalleri, turbo...

    Audi quattro? Focus RS? Lancer Evolution? Lancia Delta HF Integrale?


  • #74   5. jul 2013 Peugeot 405 T16 kun bygget 1200 på verdens plan.

    Den er desværre solgt videre nu pga. jeg fik en skulderskade så jeg kunne ikke redde den. dog blev den solgt uden at skjule noget for køber og med en del reservedele som jeg havde samlet sammen til den.


  • #75   5. jul 2013 Fed slæde ellers, kan vi høre nærmere om ham fjolset der solgte den?

  • #76   5. jul 2013 Han er fra/var fra sjælland. hed vist bad et eller andet her inde.

    Jeg havde tilbageholdt 2000 som var aftalen pga. nogle uoverensstemmelser og noget han skulle betale. dem skrev han og truede for at få. efter jeg forklarede ham omkring turbo og omkostninger var han på ingen måde at spore igen...

    Jeg kom videre og på trods af besværet kunne jeg sælge bilen med en fortjeneste, men det gjorde ondt at sælge den..


  • #77   5. jul 2013 kan se han faktisk ikke har været online siden den handel.

    http://www.bilgalleri.dk/bruger/86002-no_angel__


Kommentér på:
så blev man snydt :(

Annonce