{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.315 visninger | Oprettet:

jesper b
jesper b
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Touran vand i bunden af bilen {{forumTopicSubject}}

Min VW touran er våd i bunden men kun i den ene side har set efter under torpedo pladen der var en del blade men syntes ikke der var nok til og kunne løbe over
Er der andre steder der kan komme vand ind er der nogen som har det samme problem

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Touran vand i bunden af bilen
  • #2   17. jan 2015 Touran... hmmm jeg siger passat

Hvad med en overskrift der hedder "Vand i bunden af bilen - Touran" i stedet for den enorm dårlige overskift.....

ydermere hvis du lige brugte 3 min, på at søge i forumet ville du erfarer at der er andre der har haft samme problem og løst dette... det er bare et venligt råd

• jesper b
    jesper b Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   18. jan 2015 Syntes jeg har søgt i torum uden held men prøver da lige igen

• #4   21. jan 2015 det tog 1 sek.

http://www.bilgalleri.dk/forum/sogeresultat?sort=5&search=vand i bilen

bilerne er mere eller mindre ens på det punkt. når du har taget de mest generelle, ikke at du skal tage dem alle sammen men den der virker sandsynlige. kan du evt gå ind på vagcars.dk og søge der inde. hvis du stadig så ikke har løst dette kan du oprette et emne.

fortæl om din din bil, årg, km, beskriv problemet, evt supl. med billeder, samt hvad har du selv gjort for at fejl søge, så får du faktisk den bedste hjælp, og får de mest konkrete svar du kan bruge til noget. og det gælder generelt alt hvad du skal fejlsøge.

når du sal søge på nettet, bruge en overskrift der dækker det hele, som jeg "vand i bilen" skimte en masse og prøv bliver mere konkret med en overskrift, kommer der ikke noget frem har du været for specifik, så må du lidt tilbage, det er en balance gang. der er faktisk skrevet mange gode bøge om hvordan man finder det man søger på Google

• Sofia S
    Sofia S Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #5   28. sep 2018 Fandt du nogensinde ud af hvad problemet var?

Kommentér på:
Touran vand i bunden af bilen

Annonce