{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Nicklas A
Nicklas A
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 47

mondeo eller passat? {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg står i det dilemma og skal vælge mellem 2 fine biler. Men kan bare ikke vælge.. Så ville høre hvad folk ville vælge..

Jeg ser på en VW Passat 2,0 TDi 110 Comfortline Vari. BM2, 2009, kørt 124000km.
Og så ser jeg på en Ford Mondeo 1.6 TDCI 115 Trend St. car ECO fra 2011, kørt 110000km.

Er der noget ved de 2 modeller som er dårlige?
De begge har pænt med udstyr, passat dog kun med 5 gear, er det en dårlig ting?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mondeo eller passat?
  • #1   2. mar 2015 du burde nok tilføje en pris på de 2 biler før man vurdere hvad der er det bedste køb

• #3   2. mar 2015 Uden at vide pris osv vil jeg skyde på at du for mere bil for pengene i en Mondeo i den forstand at VW er noget kun dyrer for ekstra udstyr reparationer osv. Min fader havde en Mondeo bedste bil jeg nogle sinde har kørt. Og at sidde bag i den var som at sidde i en sofa

• #4   2. mar 2015 Ville ikke være i tvivl ved dette valg, mondeon er langt mere bil!

• #6   2. mar 2015 Havde os valgt en mondeo. Havde dog ikke valgt den motor. smiley

• Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    jul 2005

#7   2. mar 2015 tak for svarene.. Og ja en pris er jo ikke af vejen..
    Jeg skal give 155000kr for dem begge, hvor de så tager min nuværende mondeo i bytte..

Hvorfor ikke vælge en 1,6 motor på forden?

• #8   2. mar 2015 1,6 er den samme som ligger i andre Ford og Peugeot. Det er den motor der er meget omdiskuteret og gør det ikke nemmere at komme af med igen. Mange oplever store problemer med dem, dog mest hvis de kører langt mellem service.

• Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    jul 2005

#9   2. mar 2015 ja okay.. sad lige og læste lidt om den inde på fdm..
    Så der er sq nok noget om det..
    Man kan minimere det ved at øge service intervallet og skifte bundkar på motoren. Men det er jo også bare en ekstra udgift..

Kommentér på:
mondeo eller passat?

Annonce