{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Var til syn igår. kasseret.. :-( {{forumTopicSubject}}

hey de herre og damer, jah jeg havde min bil til syn igår, og første gang blev jeg sendt hjem pga gitter foran udst. men jeg lovede at komme igen og jeg sku ik betale for det, men jeg kom så igen og havde fjernet gitteret og de ku lave en 4gas udmåling, og den viste helt ved siden af, den stod over 10 gange så højt som den må, og når man ga den gas, så steg den bare yderligere...

nogen der har været ude for noget lign..?
Det er en Helt ny motor, den har kørt 30.000km, alt er skiftet i den..
ToyoToyota Carina E. 2,0 3sfe. 96


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Var til syn igår. kasseret.. :-(
  • #3   18. maj 2006 Min kusine havde os problemer med hendes motor, den forurenede for meget !! os en carina E, det viste sig at det var en anden motor end den der er godkendt til at køre i danmark... Denne var produceret for det Japanske marked !

  • #4   18. maj 2006 Træls for dig mand.

    Min skal kun til omsyn. Heldigvis. Men mit lambda tal var kun 0,3% for højt. Træls.

    <b>AJay


  • #5   18. maj 2006 K J---> jahh den var varm, havde kørt en lang tur inden. smiley ahh damn.. :S jeg tror faktisk der er et lille hul i den. smiley det har der været før nemlig, men har reppet det, og måske er der stadig lidt så. øv.

  • #6   18. maj 2006 Min er nemlig også utæt oppe ved forrøret, og det er nok til at den suger falsk luft ind og måleren målet forkert.

    <b>AJay


  • #7   18. maj 2006 eeej noget skidt.. smiley jeg gider nemlig ik gå ud og over mange penge på en udstødning nu, da jeg har komplet 3" rusfrit system liggende.. smiley men det vil synsmanden nok ik bli skide glad for. smiley

    jeg må løbe bilen igennem, og så præve at få lukket det hul helt.. Det irritere mig bare grænseløst når man har et projekt man ska igang med.. kender i det:) ?


  • #8   18. maj 2006 Alf--> nej jeg har ik monteret det endnu.. smiley de ligger og venter... smiley

  • #9   18. maj 2006 Sprøjt sådan noget rens ned i kaburatoren, det gjorde jeg ved min Peugot, Det rensede den bare GODT! smiley

    Ved selvfølgelig ikk om det er det..


  • Rysse !
    Rysse ! Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 110
    #10   18. maj 2006 Det er meget sandsynligt din Lambda Sonde, der giver computeren forkerte værdier... Det er den der måler flowet af CO2 og den sidder højst sandsynligt på dit forrør...

  • #11   18. maj 2006 jahh, den der er sat til sidder i forrøret, og så sider der os en i udst. manifoldet fordi jeg har skiftet motoren og der sad de tílsyneladende 2forskellige steder. men jeg prøver da bare at skifte om på dem så.. smiley

  • Rysse !
    Rysse ! Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 110
    #12   18. maj 2006 okay.. er det ikke den originale motor der er kommet i igen? Altså en magen til den der lå i før? Der er også nogle biler der kører med 2 sonder... det skal du lige være opmærksom på... Jeg kan lige finde ud af det til dig... 5 min....

  • #13   18. maj 2006 jo det er samme motor, os en 3sfe. mener bar det er en japansk motor jeg har fået i, jeg kan sku ik huske det:S men der er vel forskel på den engelske og japanske motor.. smiley måske er det det der gør det

  • Rysse !
    Rysse ! Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 110
    #14   18. maj 2006 ja, der er forskel på den engelske og japanske... er din styreboks også blevet skiftet? Dvs. du har kun ledninger til en lambda sonde, men huller til 2? Hvad har du gjort med det hul hvor der ikk sidder nogen sonde?

Kommentér på:
Var til syn igår. kasseret.. :-(

Annonce