{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Var til syn idag {{forumTopicSubject}}

Idag var min MX-5 NB til syn - med nummerpladen monteret foran køleren "vandret", Remus udstødning, 17", sænket og KN Typhoon kit.

Grundet ferie var han alene og det var ham vi lokalt kalder "nazisten" han kasserer biler for et godt ord..en rigtig ond gammel gnaven mand.

Så not fun, da han startede med og skrive på computeren at den manglede positions lys samt at lysstyrken i mine lavpris forlygte pærer ikke lyste kraftigt nok "de skal også skiftes"

Så da han åbnede frontklappen og da han så det enorme KN typhoon filter på størrelse med en håndbold, spurgte han om det var originalt...øhhh, nej svarede jeg...hmmm, hvor har du monteret luftmasse måleren, den sidder lige efter filteret svarede jeg. som på original filteret..hmmmm, det er jo ulovligt med sådan et filter...
Ups...hvad nu...øhhh, fremstammede jeg...jeg har en UVT, VUT seddel på det...nååå du mener TÜV - ja "skulle jo spille lidt dum".

Så viste jeg ham en TÜV godkendelse på tysk omhandlende mine indkøbte Lexus lygter som jeg ikke har monteret mere....han kikkede i laaang tid på godkendelses papirerne og mumlede noget om at der stod jo intet om støjmåling og DB ved et specifikt rpm tal.
Pis, tænkte jeg der dumpede den igennem med et brag..

Men jeg tror ganske enkelt ikke at manden kunne tysk..jeg sagde at han kunne checke TÜV certifikat nummeret på computeren og desuden stod der på det papir at det var til netop en MX-5 NB model....så vendte han sig om og skrev han et eller andet på computeren og kørte en tur i den....hehe, tror ikke den kom over 3000rpm på parkeringspladsen.
Bingo blåt stempel - nu har jeg en nysynet NB med bemærkning om at jeg skal skifte pære og positionslys top nice...mon han har skrevet noget om TÜV godkendelsen på deres interne computer - men fedt den gik igennem med det filter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Var til syn idag
Kommentér på:
Var til syn idag

Annonce