{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

Hjælp motor/start problemer {{forumTopicSubject}}

Kan ikke starte min vento Uden selv at sprøjte benzin direkte i insprøjtningsmodulet hvad kan jeg gøre ? Og når den så tager fat så er den kun tændt så læge der tilføres brændstof manuelt...

Jeg havde været på tur i weekenden med familien og har kørt ca. 600 km. Lod godt mærke til at motoren satte ud et par gange på turen, uden at dø.
Men da jeg kom til hjembyen og havde stoppet bilen, for at tanke, så kunne den køre men kun 200 meter, så døde den.....
Har skiftet:
indsprøjtnings modul
Indsprøjtningen/ (benzinforstøveren)
Benzinpumpen
Benzinfilter

Hjæææælp
Alle mulige bud modtages

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp motor/start problemer
  • #1   25. mar 2015 Beklager hvis du synes det er et dumt spørgsmål, men har du påfyldt korrekt brændstof ikke diesel?
    Det lader til den har gnist men ikke får tilført benzin, kører benzinpumpen og er der tryk på systemet? Tjekket alle relæer og sikringer?

• #2   25. mar 2015 Ikke et dum spørgsmål godt du skriver sådan men er 200 % på at jeg tankede blyfri 95 og det er det samme jeg bruger til at sprøjte ind selv smiley jeg tjekker lige op på om der er tryk på tilførslen det glemte jeg og tjekke efter pumpen blev skiftet smiley sikringer er tjekket men tjekker lige op på rælæer for en sikkerhedskyld vender tilbage om lidt igen smiley

• #3   25. mar 2015 Og pumpen kan jeg høre køre i et par sekunder når der sættes tænkning på

• #4   26. mar 2015 Prøv at koncentrere dig omkring strømfordeleren, rens den indvendigt samt rotor, meget gerne på kontaktfladerne inden i fordelerdækslet.

• #5   26. mar 2015 Jeg tror problemet er fundet der var to ledninger i stikket til selve indsprøjtningen der ikke sad for godt i stikket

• #6   26. mar 2015 Tak for din hjælp men problemet var i et stik ind i indsprøjtningen endnu engang tak for du brugte lidt tid til at hjælpe smiley

• #7   27. mar 2015 Det var så lidt, fedt du fandt problemet. Skulle det være en anden gang smiley

Kommentér på:
Hjælp motor/start problemer

Annonce