{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt bilbatteri?
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #1   11. apr 2015 52 ah er kapaciteten på batteriet, så find dig et på det samme, eller lidt mere..
    Du kan også sagtens gå op på de 500a, da det er hvad batteriet kan levere i startstrøm.


  • #2   11. apr 2015 Lagt på d. 26-01-2013 19:42

    Jeg havde en spændende dag i går.

    Min 407 2,0 HDI 2004 skulle hjælpe os hen til begravelse kl 12.00, jeg ville hente den i carporten ca 300m væk og så have konen med som sædvanlig.
    Bilen blev låst op af fjernbetjeningen, og alt lys var i orden, men starte ville den ikke, den sagde bare klik klik.
    En af vennerne stod ved sin lækre meget velholdte Citroen, Zantia og kørte os til Kirken.
    Her kom vi med derfra med vores anden ven i hans 406 Peugeot.

    Så ville jeg prøve om bilen ville starte, den sagde bare klik, kilk.

    Jeg telefonerede til Auto- el Åbyhøj, de mente at batteriet var færdig og mente også det have gjort det rigtig godt.

    Jeg telefonerede til Auto hjælp, og spurgte om de havde et batteri, de kunne hjælpe med at starte bilen, men ikke komme med nyt batteri.

    Så venter vi det var jo til Weekend.

    Jeg har en bil kammerat, der før har hjulpet mig med små opgaver, han var straks vaks til den opgave, han startede sin bil og vi fik min ud af carporten, hans ledninger fra rød batteri til rød i min og ligesådan med den sorte, så kørte bilen igen.

    Vi kørte til THansens og købte et nyt tilsvarende batteri, 799.oo kr. jeg sagde at nu skulle vi ud og fryse, der var jo 5gr. Kulde, nej det går hurtigt sagde han, og det gjorde det,
    så nu kører vi glad igen.

    Ca. 1 time var gået, sparet var Autohjælp og værkstedet der skulle have haft bilen.


  • #3   11. apr 2015 Fin historie Ole smiley meeen hvad er hensigten?

    Mr. Christiansen : jeg drøner ud og køber et med lidt mere A:) tak



  • #4   11. apr 2015 du skal til Thansen!.

  • #5   11. apr 2015 Thansen er modtaget - nogle der har prøvet pbatteri'er fra biltema?

  • #6   11. apr 2015 Er din bil fyldt med anlæg?

  • #7   11. apr 2015 Har kørt med et batteri fra Biltema i snart 6 år uden probs og det samme har min bror i hans audi. Så intet galt med dem.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #8   11. apr 2015 Der er i grunden ikke nogen grund til at vælge et batteri med flere Ah eller A end normalt, men det skader ikke, men var mere hvis du ikke kunne finde et på de helt samme Ah/A som du har nu ;).. Men de koster som regel mere jo større de er.
    Men jeg har også selv kørt med biltema batteriet i mange år efterhånden, og jeg har da ikke haft problemer med dem...


  • #9   11. apr 2015 har 2 din radio med navi.
    2 kanals forstærker med en 12" sub.



  • #10   11. apr 2015 Tager forbi Thansen og biltema og kigger smiley

    Tak for hjælpen alle.


  • #11   11. apr 2015 ok. jeg kan godt anbefale yellow top batteriet. men det er der nok ingen grund til.

    min egen bil er blevet opgraderet en del med anlæg . smiley


Kommentér på:
Nyt bilbatteri?

Annonce