{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt bilbatteri
  • #1   17. sep de er stort set ens bortset fra 400/440 i koldstart. så kan være ligemeget hvilken du vælger.

  • #2   18. sep det kraftigste

  • #3   18. sep Korte ture, lille batteri, lange ture, stort batteri. Grunden til det er, at det er bedre at have et fuldt opladt "lille" batteri end et stort batteri der er halvt opladt.

  • #4   18. sep B18. Det er deres mellemklassebatteri. De sorte er Vartas "budget" og de sølv er deres "premium". Jo højere man klasse ved Varta desto mere bly er der i, og dermed er det med til at skabe en længere levetid på batteriet. Der findes også et opslagsværk hvor man kan se hvor mange koldstarter det er beregnet til at kunne udføre i hele batteriets levetid.

  • #5   24. sep Jeg har sat 2 batts i min, eet foran (hovedbatteri) og eet bagved (reservebatteri) i hjul brønden og de er på hver 70 og 75 Amps. Der er et skille relæ imellem dem så - jeg mangler aldrig strøm. Dog har jeg osse sat et ræle på så jeg kan skifte imellem hoved batteriet og reservebatteriet itfa. at hoved batt mangler strøm. Reserven trækker mit stereo og hoved batt motor start og andet udstyr... Begge batt's er købt i Harald og relæ'erne i Biltema. Det funker bare.

  • #6   25. sep #5 Det lyder som en dårlig sammenhæng. I marina verden skal batterier være af samme mærke-størrelse-produktion nr for ikke at ødelægge noget. Når jeglaver batteri bank køber jeg så de passer sammen. Måske jeg er forkert på den

  • #7   8. okt Køb et Exide Carbon Boost, det er bedre end dem der, men ville tage den med mest crank effekt, den med de 440A.

Kommentér på:
nyt bilbatteri

Annonce