6.119 visninger
|
Oprettet:
Washworld {{forumTopicSubject}}
Hvor mange herinde er medlem af Washworld? Meldte mig selv ind i går, og kørte ned for at vaske. Det virkede helt upåklageligt. Fed idé med ubegrænset vask fra 69,- om måneden, og at man slet ikke skal forlade bilen, nummerpladen bliver bare læst af en scanner, og så kører man ind i hallen.
http://www.washworld.dk/
Lad os håbe de får endnu flere haller op at stå i fremtiden, konceptet er genialt, synes jeg i hvert fald. Trist for dem der har langt til hallerne, for det virker faktisk rigtig godt.
Indtil videre er der haller i Roskilde, Herlev og Frederiksværk.
jan 2009
Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 152 Svar: 3.175
Desuden, hvis du ikke ved hvad du laver når du vasker i hånden, så ridser du med overvejende sandsynlighed mere ved håndvask, end maskinvask.
mar 2012
Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 605
jan 2009
DOG vil jeg sige, at kom der flere manuelle vaske frem, så valgte jeg også det fremfor maskine. Desværre ses det ikke ret mange steder herhjemme. I Sverige og Polen er de alle vegne.
jan 2009
Reklame? Er du dum eller hvad, jeg spørger om andre er medlem, jeg har intet med Washworld at gøre. Klaphat.
jul 2003
Følger: 18 Følgere: 19 Biler: 10 Emner: 27 Svar: 458
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
Men da jeg tankede den anden dag, der så jeg at OK vaskehaller har det samme, ca samme pris, men tidsrummet var noget begrænset..
jan 2009
Nissen!
Ja, der er vist mange ønsker om nogle haller på den anden side, tror også konceptet breder sig, det jo ikke længe de har eksisteret, og de har da allerede fået tre mere siden start.
jan 2009
Der er ikke andre der har ubegrænset vaske til en fast pris pr. måned.
http://www.ok.dk/privat/kampagne/fri-vask
Nej er der ikke
Men som jeg skrev, meget begrænset tidsperiode på dagen.. Og prisen er også lidt højere da man er låst til de 149kr, men det er så på alle deres vaske på programmet..
jan 2009
Washworlds dyreste Premiumvask koster ikke engang så meget. Du kan for 69 pr. måned vaske ubegrænset hos Washworld, og ikke i begrænset tidsrum.
jan 2009
Tager du så Washworld og vasker til 69,- om måneden, ender du med en pris på 17 kr. pr gang.
Så for at det kan hænge sammen med OK, skal du virkelig vaske mange gange. Og de dyre vaske er spild af penge uanset hvad.
Men jeg skal ikke kunne sige hvor mange OK haller som har det tilmeldt, men kan tro at de dækker landet bedre end wash
Skulle jeg igennem en wash så ville jeg komme hjem med en møg beskidt bil igen
Men ja de er 20kr billigere i med deres dyreste tilbud, og tidsrummet meget bedre!
De mangler bare flere haller, så flere dovne mennesker kunne få renset deres biler..
Ville personligt aldrig gøre det, da jeg heller selv gør det.
jan 2009
En enkeltvask hos OK koster det samme som et månedsabonnement hos WW. Så hvor vil du hen med "cirka samme pris". Det er da sindssygt dyrt.
Og så er det WashTec der er leverandør af vaskeanlæggene begge steder, så om der står OK eller Washworld, eller noget helt tredje, bliver vasken ikke bedre af. Så prisen er ikke det mere værd ved OK.
Og jo, ynder også at hygge med at håndvaske, når der skal gås efter i krogene. Men i en travl hverdag, er det lækkert bare at rulle ind igennem hallen, og så tage det grove med lidt større mellemrum.
Om vinteren gider jeg absolut ikke stå at håndvaske - ej heller køre rundt i en møgbeskidt bil. Derfor er det ganske enkelt et fedt koncept, for mig i hvert fald.
Men hvis man bare vil have den billigste vask, som er "fin nok", så er WW da klart bedre.. Udover at det kun er i kbh, og ingen planer om at åbne nogen på Fyn, eller Jylland, eller længere sydpå Sjælland
jan 2009
Der er ikke meldt ud hvor de vil åbne i år, men det er da muligt der vil komme haller andre steder i landet, som Jylland og Fyn. Indtil videre er det nok dét OK kan tjene den ekstra høje pris på, at udbyde vaske flere steder, til gengæld for en højere månedlig ydelse.
mar 2005
Følger: 39 Følgere: 56 Emner: 48 Svar: 1.650
jul 2003
Følger: 18 Følgere: 19 Biler: 10 Emner: 27 Svar: 458
Det er fandme os en dyr omgang derude hvis det skal gøres ordentligt
Washworld