{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.059 visninger | Oprettet:

camilla p
camilla p
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Erfaringer med ny Opel Corsa 1.4 {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter min første bil, og kigger efter en max pris på 140.000,-
I den forbindelse har jeg kigget på en Opel Corsa 1.4 Enjoy 5 dørs. Har også kigget på en Nissan Note.

Hvad vil i anbefale? Jeg prøver at skaffe mig så meget viden som muligt før jeg køber min første bil.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med ny Opel Corsa 1.4
  • #1   26. apr 2015 Lige skiftet kæde på en 2 1/2 år gl corsa hvor kæden havde strukket sig, kørt 59000km, alle service overholdt, med god olie, intet og hente ved opel, kunden står med en regning på 8000kr. Det er en tendens der er på flere og flere biler med kæde. Bmw, opel. Vw. Osv.
    Har ikke hørt nissan note har de problemer, dog havde micraen fra 2002-2010 det

• #2   27. apr 2015 De nye Corsa'er køre med en hel ny linje af motorer og selv de gamle havde slet ikke problemer som f.eks. VW's 1.4'ere som står af ind af en kant.

Jeg roder rigtigt meget med Opel og Johan's eksempel lyde ret ufattelig

• camilla p
    camilla p Tilmeldt:
    maj 2007

#3   27. apr 2015 Tak for svar begge to.

• #4   27. apr 2015 Kører selv en Corsa, evt. tjek mit galleri. Min har kørt 260.000 nu, og jeg er ikke stødt ind i et problem med den. Jovist - småting. Fx. er der lidt problemer med bagrudeviskeren, men en ny viskermotor koster 400, så det overlever jeg. Fantastisk dejlig bil. Synes den kører bedre end min VW Polo (også i mit galleri) smiley

• camilla p
    camilla p Tilmeldt:
    maj 2007

#5   27. apr 2015 Tak for svar.
    Jeg hælder selv mest til Corsa'en da jeg kunne få mere ekstraudstyr med som fx fartpilot, Bluetooth radio osv, hvor der i Note'n ikke var ret meget ekstra med. Men jeg tænker selvfølgelig også at der må være forskel på kvaliteten? Og så blev jeg rådet af en bekendt til ikke at købe Corsa da de skulle have haft en del problemer siden de kom.

• #6   27. apr 2015 Ville sige du får mere kvalitet i en Corsa end i en Note. Er det en Corsa D?

• camilla p
    camilla p Tilmeldt:
    maj 2007

#7   27. apr 2015 Ny Opel Corsa, 1.4 75Hk Enjoy 5-dørs - stod der på skiltet hos bilforhandleren smiley

• camilla p
    camilla p Tilmeldt:
    maj 2007

#9   27. apr 2015 Man kan desværre ikke se så meget på billedet

profilbillede
  • #10   27. apr 2015 Nå, det er den helt nye? Så kan jeg kun sige - GØR DET smiley hvordan kan din bekendte vide om der er problemer med den nye? Den er lige udkommet?

• camilla p
    camilla p Tilmeldt:
    maj 2007

#11   27. apr 2015 Han havde ikke erfaring med 1.4 motoren, men mente at Corsa generelt havde mange problemer smiley

• #12   27. apr 2015 Såsom hvad? Tænker lidt man ikke kan vide det endnu, når den først lige er udkommet. Men hvis du vil spare lidt penge, så kig efter en Corsa D. Fantastisk bil smiley

• camilla p
    camilla p Tilmeldt:
    maj 2007

#13   27. apr 2015 Ja det ved jeg så ikke smiley Den vil jeg prøve at kigge efter, tak for hjælpen smiley

• #14   27. apr 2015 Opel i odense skifter mange kæder på corsa d 1.0. Eneklte 1.2. Har ikke hørt på 1.4.

• #15   27. apr 2015 Den der linkes til er jo den ny Corsa, altså Corsa E, hvilken har nye motorer.

Kommentér på:
Erfaringer med ny Opel Corsa 1.4

Annonce