{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med ny VW Polo...
  • #1   12. jul 2010 Jeg er fandeme glad for min .. smiley Se min profil
    Jeg runder 20000 km om lidt og det har været nogen behagelige km'er..
    Det eneste problem jeg har med den er pladsen ..
    Men af alle de biler jeg var ude og prøve var der ingen jeg fandt mig så hurtigt til rette i .. Alt sidder som det skal.
    Jeg har haft den helt oppe og gå 27.9 km/l på en tur fra djursland til Ålborg og tilbage igen blot ved at køre efter loven .. Men normalt så går den 22.7 km/l
    Jeg syntes at den er alle pengene værd .. Jeg er som sagt rigtigt glad for min

• #2   12. jul 2010 den er så fed. Jeg har kørt et par stykker af dem nu, både som 1.2 og som 1.4.
    Jeg har desværre ikke prøvet dem i diesel, men man sidder sindsyg godt i dem, selvom man er på min størrelse.

• #3   12. jul 2010 Henrik: Den er også rigtig flot din. Og vidst også den motor min kollega gerne vil have, og 22.7km/l ++ er der også rigtig godt. Er den plastik agtig og kedelig indvendig?

Bigfoot: Haha...ja det er ikke alle biler du kan være i;-) Hvordan kører de små motore så?

• #4   12. jul 2010 Nej på ingen måde men det er jo selvfølgelig en smagssag om den er kedelig .. Men jeg valgte osse comfortlinen.. I basisversionen er instrumentbordet og lignende i hård plast .. I min er det blød plast ..
    Han skal klart gå efter Comfortline eller Highline..
    Motoren er i min verden en lille perle .. smiley Det er en diesel men den er kvik ..

• #5   12. jul 2010 jeg synes jo så at de små benziner også overrasker pænt, da de er ret så kvikke, taget deres lille størrelse i betragtning.

• #6   12. jul 2010 Var henne og lege med den nye 6r til polo traf den er fed eneste minus i kabinen jeg ikke bryder mig om er rettet det er ren plastik og design messigt passer det på ingen måder til den fede polo

• #7   12. jul 2010 Henrik: Det er noteret. Hvordan ser det ud med ekstra udstyr...betalte du kassen oveni "prisen"...?

Mr. g40: Også det jeg frygter lidt, men må jo bare sende ham ud og kigge på den;-)

Tak for svarene drenge...

• #8   12. jul 2010 Jeg har selv en Polo 6R 1.6 TDI Highline, og har kørt i flere forskellige modeller, incl. BlueMotion og Trendline.

Udfra mine erfaringer har jeg ikke fortrudt at jeg købte Highline, men en Comfortline ville kunne gå an i de fleste situationer.

1. Husk at købe DK-pakken, bilen er svær at sælge uden.
    2. Brug pengene på Comfortline/Highline, for at få det "bløde" instrumentbord.
    3. Hvis ikke der er læderrat standard, så tilkøb dette.
    4. Håndfri til mobil kan eftermonteres meget billigere, med deres Bury CC9060, hvor samme display bliver brugt sammen med det originale, men stadig med touch.
    5. Multifunktionsrat valgte jeg ikke at købe, da det er dyrt købt, og især hvis man vil have telefon-knappen til at virke også.

Men derudover er det en bil der kører rigtig godt, BlueMotion mangler lidt kræfter når den skal overhale, og den er ikke overvældende meget mere økonomisk end 1.6 TDI, og man skal køre meget pænt for at nå 30,3 km/l (eller 29,4 km/l for nogle udstyrsvarianter).
    Hvis jeg skulle vælge idag, så blev det den samme bil.
    Eneste ulempe, er når man er vant til at køre gulplade-bil, så er der ikke meget plads i bagagerummet i en Polo. Fordelen er så at man kan have passagerer på bagsædet.

• #9   12. jul 2010 Hej Brian

Tak for info...det er virkelig alletiders...det er sådan nogle ting der er gode at vide inden man køber bilen;-)

Kan se at Henrik skriver at hans også går rigtig langt på literen, så skal da også være tdi'eren...

• #10   12. jul 2010 Hej Dennis,

Det var så lidt, vi kan jo ligeså godt hjælpe hinanden.

Jeg valgte bl.a. at få kørelys i tågelygter og drejelys ligeså, det har jeg heller ikke fortrudt. Og i DK-pakken, får man opgraderet til Climatronic (klima istedet for aircon), man får regnsensor, automatisk nedblændelig bakspejl (lys- og synpakke), opvarmede sprinklere, forlygtevaskere og tonede ruder bag b-stolpen, for kun 9998 kr til Highline og Comforline.

Fordelen ved lys- og synpakken er at spejlet bliver flyttet længere op, således den tager mindre udsyn af forruden (koblet sammen med regnsensoren). Den kommer så også lidt tættere på, men det er meget nemmere at se ud.

• #11   2. feb 2011 Springer lige ind...
    Er der nogen af jer der har haft problemer med det mekaniske eller det elektrikken i bilen?
    Jeg bestiller nok en ny her i weekenden (1.6 tdi 90hk comfortline + dk) og vil helst undgå at fortryde mit køb, det er jo en bil med prisen i den dyrere ende.

• #12   2. feb 2011 Der har ingen problemer været med min overhovedet.
    Den kører super godt. Og har lige fået det første service, jeg ved dog ikke hvad det koster endnu...

• #13   3. feb 2011 Jeg her i dag bestilt mig en en helt ny og jeg glæder mig helt sindsygt til den kommer hjem desværre er der noget af en leveringtid på sådan en.... For den først sidst i april, starten af maj, forhåbelig før....

• #14   3. feb 2011 BigD >> Det var da hurtigt, jeg ventede fra November til April... Men held og lykke med den, du skal nok blive glad for den...

• #15   4. feb 2011 ja det håber jeg....

Kommentér på:
Erfaringer med ny VW Polo...

Annonce