{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dsg
  • #2   9. maj 2015 Jeg har ingen problemer med min og den har jeg kørt 360xxx i nu den har bar fået service for hver 60000

• henrik H
    henrik H Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 2 Emner: 9 Svar: 44
    #3   9. maj 2015 Der er bare så mange der siger dårligt om dem. Men sådan er det med alt. Jeg ville bare gerne høre lidt positiv respons. Det er vel bedre at lave den service ved 40000km

• #4   9. maj 2015 Ja det os hvis man har en meget tung fod. Ja det sker der ikke noget ved det koster bar 2600 hver gang ved vw.

• henrik H
    henrik H Tilmeldt:
    jul 2013

#5   9. maj 2015 Min fod kan godt være lidt tung smiley men så er det også jeg tænker hvis det blir gjort ved hver 40000 så burde den vel godt kunne holde..?

• #6   9. maj 2015 Tjo det burde den da:-)

• #7   9. maj 2015 Arbejder på vw og det eneste skidt der er og sige om dem er det er noget lort at lave og pisse dyrt... Men for kunder der gerne ofre pengene på servicen køre de godt og langt men de 60.000 skal ikke overskrides der er nogen der mener at det er bare noget der står de skal for vw kan tjene penge på det og ikke vil betale for det også forstår de ikke når det så går i stykker derfor den dårlige omtale.. Men de køre godt og kan også godt holde til chip tuning og lidt frisk kørsel

• henrik H
    henrik H Tilmeldt:
    jul 2013

#8   9. maj 2015 Fedt kunne det måske være en fordel at lave service ved 30000 til 40000? Det passer ca en gang om året. Gør man det så burde den vel bare køre derudaf.?

• henrik H
    henrik H Tilmeldt:
    jul 2013

#9   9. maj 2015 Ne-trom.
    Er der noget man skal være særlig opmærksom på ved en 2.0 tdi touran med dsg gear.?

• #10   9. maj 2015 40.000 eller 50.000 ville ikke gøre noget men 30.000 ville jeg ikke selv gøre... Da det stadig koster lidt... I de 60.000 har vw selv vurderet at det er tid udfra meget undersøgelse og jeg har endnu ikke oplevet at det går galt med de kunder der bare overholder dette.. Håber det var en hjælp..

• #11   9. maj 2015 Nogen af dem har det med at bruge lidt olie ikke at det gør noget men man det skal man tjekke jævnligt.. Også gå den efter for rust det er en svaghed på dem

• henrik H
    henrik H Tilmeldt:
    jul 2013

#12   9. maj 2015 Det var en stor hjælp. Der går jo meget snak om alting så altid rart at høre en mening fra folk som arbejder med det. Har en kammerat der er mega glad for det.. andre har skiftet flere gearkasser og fået repareret dem. Men jeg mener også det kommer an på hvordan ting blir behandlet

• henrik H
    henrik H Tilmeldt:
    jul 2013

#13   9. maj 2015 Skal lige ha tjekket op på den med undervognsbehandling.. og den blev lakeret for et års tid siden pga maling boblede ved et par døre og rust i bagklap så det kun dejligt at det er ordnet:-)

• #14   9. maj 2015 Ja men såden er det jo med alting men fra min viden går galt når folk ikke overholder deres service på den så er de ikke så glade bagefter selvom det er deres egen fejl fordi de lige kunne køre lidt længere på det for den kørte jo fint.. Men service er forbyggende for de dyre reparationer og det tænker folk ikke altid over.. De køre på værksted når det ikke virker mere også dør de når de får prisen på det... Vi har også nogen nogen unge gutter der kommer for hver 50.000 for de går til dem som de selv siger

• henrik H
    henrik H Tilmeldt:
    jul 2013

#15   9. maj 2015 Ja min fod kan også være lidt tung hehe. Ja service er en god ting at huske:-) men fedt at høre noget godt og positivt om dem. Så er det touran jeg skal ha til familien. Det er en lækker vogn.

• henrik H
    henrik H Tilmeldt:
    jul 2013

#16   9. maj 2015 Og tak for info Ne-trom

Kommentér på:
dsg

Annonce