{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DSG
  • #1   26. dec 2016 Hvad gør den?

• #2   26. dec 2016 Har lige lavet service på den.. Den kører sådan set fint.. Men synes den skifter lidt langsomt af og til.. den holder lige lidt igen ind den vælger næste gear.. et halvt sek ca smiley sætter jeg den over i D manuel så skifter den hurtigt som den skal.. sætter fint i gang uden at hoppe eller noget.. Men kan godt gi et lille ryk ved ned gearing.. så tænker en grundindstille ville være godt til den smiley den har kørt 370.000km

• #4   26. dec 2016 ja det synes jeg det ser ud til i servicebogen.. den fik ny svinghjul og koblinger ved 240.000km.. Nej ingen fejl koder smiley

• #5   26. dec 2016 Tjek lige dine bagerste abs-kranse. Det er den hyppigste fejl på dem hvis de skifter trægt.

• #6   26. dec 2016 Olie og filter er også skiftet på gearkassen?? Du skal bare være klar over muligheden foreligger at deb skifter værre efter en forsøgt justering, HVIS megatronig enheden eller andet er ved at fejle.

• #7   26. dec 2016 Ja olie og filter er skiftet for hver 60.000km og har selv lige fået skiftet det nu her for 500km siden.. olien der blev tappet af var pænt og rent..

• #8   26. dec 2016 Nævner det bare, fordi det er set før, så det er jeg vant til at nlvne for kunder før vi rør noget som helst

• #9   26. dec 2016 Altså med de km den har på bagen.. så vil den nok skifte der efter smiley uden den som sådan fejler noget.. Men en grund indstilling eller nulstilling af lærte parameter kunne måske lige være det der gjorde udslaget for den skiftet mere præcist..

Kommentér på:
DSG

Annonce