Seat Leon vs fiesta st150 Seat Leon vs fiesta st150
Hej folkens jeg har sat min bil tilsalg/bytte her på BG så jeg håber ikke jeg bliver lynchet for dette opslag. jeg har fået tilbuddet om at bytte til en seat Leon 1,9tdi stylance eco Van.
Men nu er jeg blevet helt i tvivl om jeg overhovedet kan leve med en diesel og en bil der "kun" yder 105 hk. Hvor langsom er sådan en egenlig? Er der nogle børnesygdomme og hvis jeg skulle have noget som jeg skulle vælge istedet for hvad skulle det så være. Er det overhovedet en god byttehandel. Det er meningen at jeg skal smide omkring 10klik oveni.
Jeg sælger/ bytter da jeg synes det er tid til noget nyt og synes min st er lidt dyr i benzin. Men jeg kan stadig nok ikke rigtig leve med en bil under 100khk. Hvad ville være et godt valg i en prisklasser omkring de 70.000
Bilerne skal som minimum ha aircondition og kører over 13kml.
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 251 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 9.600
Jeg ville aldrig i livet bytte en benzin bil ud med en diesel om så jeg kørte 50.000km om året, men det kan da måske godt svare sig hvis du kører over 25.000km om året, spørgsmålet er om man gider, det kan kun du svare på, jeg ville ikke..
maj 2011
Følger: 23 Følgere: 24 Biler: 5 Emner: 210 Svar: 1.120
Seat Leon vs fiesta st150